بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی طارمی به قول خود عمل کرد ؛ پیروزی برابر آمریکا قطعی شد ؟ + سند

قول مهدی طارمی به یک هوادار خاص ؛ میهمان تمرین تیم ملی هدیه گرفت

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۶


هوادار نوجوانی که بعد از دیدار با ولز با مهدی طارمی ، مهاجم تیم ملی دیدار کرده بود، به محل تمرین ملی‌پوشان فوتبال رفت.
طارمی به این هوادار نوجوان معلول ایرانی وعده داده بود که در صورت پیروزی مقابل آمریکا او را به محل تمرین تیم ملی خواهد برد اما او پیش از این دیدار به وعده خود عمل کرد. برخی معتقدند گویا طارمی به پیروزی برابر آمریکا مطمئن است که پیش از این دیدار به وعده خود عمل کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از برد تیم ملی ایران مقابل ولز هنگامی که اعضای تیم ملی وارد هتل محل اقامت خود شدند،‌ یک هوادار نوجوان در لابی حضور داشت که توجه مهدی طارمی وکریم انصاری‌فرد را به خود جلب کرد. این دو ستاره ایران دقایقی با هوادار ویلچرنشین در دوحه به گفت و گو پرداختند.

در این گفت و گو طارمی از هوادار ایران خواست دعا کند مقابل آمریکا نیز ایران به برد برسد. مهاجم ایران به او اعلام کرد در صورت برد ایران مقابل آمریکا هرچه او بخواهد را به عنوان هدیه به این هوادار می‌دهد. جالب اینکه این هوادار خواست که با لیونل مسی دیدار کند اما طارمی گفت این مساله شدنی نیست اما در عوض مقدمات دیدار با همه اعضای تیم ملی در تمرین را مهیا می‌کند.

این هوادار نوجوان ایران حالا پیش از دیدار با آمریکا به محل تمرین رفت تا طارمی زودتر از موعد به وعده خود عمل کند. کارلوس کی‌روش و سایر ستاره‌های تیم ملی فوتبال با دیدن این هوادار نوجوان به سمت او رفتند و عکس یادگاری گرفتند. همچنین یک پیراهن تیم ملی ایران به این هوادار از سوی مدیران تیم اهدا شد.

پی نوشت :

برخی معتقدند گویا طارمی به پیروزی برابر آمریکا مطمئن بوده است که پیش از دیدار با آمریکا به وعده خود مبنی بر حضور این کودک معلول در تمرین تیم ملی عمل کرده است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *