بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکیری: مصدومیت نیمار تاثیری بر عملکرد سوئیس ندارد

ژردان شکیری : مصدومیت نیمار تاثیری بر عملکرد سوئیس ندارد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۲
ژردان شکیری

ژردان شکیری در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با برزیل شرکت کرد و توقع دارد در مقابل برزیل نتیجه مطلوبی بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژردان شکیری در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با برزیل شرکت کرد و توقع دارد در مقابل برزیل نتیجه مطلوبی بگیرند.

به گزارش پارس فوتبال، مصاف تیم ملی برزیل و سوئیس در جام جهانی 2022 قطر سومین دیدار این دو تیم در تاریخ جام جهانی خواهد بود. دیدار آخر این دو تیم در جام جهانی 2018 روسیه با تساوی 1-1 به پایان رسید. ژردان شکیری که برای چهارمین بار پیاپی سوئیس را در جام جهانی همراهی می کند، اعتقاد دارد که تیم ملی سوئیس بیش از گذشته توان دارد تا نتیجه بهتری در مقابل برزیل بگیرد.

ژردان شکیری در مصاحبه با خبرنگاران می گوید تیم ملی سوئیس این بار با تجربه و آمادگی بیشتری نسبت به بازی با برزیل در جام جهانی 2018 که به نتیجه تساوی به پایان رسید، به مصاف سلسائو خواهد رفت.

شکیری در این باره گفت :

کسب نتیجه تساوی مقابل برزیل در جام جهانی 2018 اتفاقی مثبت بود. ما از آن چه توان انجام آن را داریم، آگاه هستیم و فکر می کنم که پیشرفت کرده ایم. از آن زمان تا به امروز باتجربه تر شده ایم و با حریفان بزرگی به چالش کشیده شده ایم.

مصدومیت نیمار؟

فکر می کنم آن ها آن قدر بازیکنان عالی دارند که می توانند سه تیم با کیفیت را روانه میدان کنند. غیبت نیمار این چالش را برای ما ساده تر نمی کند.

سوئیس و برزیل بازی های اول خود در گروه را با پیروزی پشت سر گذاشتند و هر تیمی که در تقابل امشب پیروز شود به عنوان صدرنشین گروه G راهی دور حذفی رقابت های جام جهانی قطر خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *