بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش انریکه به توقف اسپانیا برابر آلمان

لوئیس انریکه : با هدف پیروزی به مصاف ژاپن می‌رویم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷
لوئیس انریکه

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا، می‌گوید از تساوی مقابل آلمان راضی است ولی از این ناراحت است که تیمش روی اشتباهی گل خورد که به ندرت مرتکب می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا، می‌گوید از تساوی مقابل آلمان راضی است ولی از این ناراحت است که تیمش روی اشتباهی گل خورد که به ندرت مرتکب می‌شود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی اسپانیا که جام جهانی 2022 قطر را با پیروزی درخشان 7-0 مقابل کاستاریکا آغاز کرده بود دیشب در دومین بازی خود مقابل آلمان قرار گرفت.

اسپانیایی‌ها که در نیمه دوم ابتدا از حریف پیش افتادند در نهایت یک گل دریافت کرده و به کسب یک امتیاز رضایت دادند. لوئیس انریکه، سرمربی لاروخا، در پایان بازی گفت از عملکرد شاگردانش و تساوی مقابل آلمان راضی است و تنها ناراحتی‌اش این است که روی گل دریافتی بازیکنانش مرتکب اشتباهی شده‌اند که به ندرت در اسپانیا سابقه داشته است.

تحلیل عملکرد اسپانیا در بازی مقابل آلمان

ما در نیمه اول کمی بهتر بودیم ولی فاقد اعتماد به نفس کافی بودیم تا باور کنیم که می‌توانیم بیشتر از آنچه در زمین دیده می‌شد به آلمان ضربه بزنیم. ما در اواخر مسابقه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم و آنها روی یک اشتباه ما موفق شدند به گل برسند. ولی ما تا لحظه آخر جاه‌طلب بودیم و من منتظرم تا فردا فیلم بازی را تماشا کنم. چون تماشای فیلم بازی‌ها را بیشتر از دیدن آنها از کنار زمین دوست دارم.

گلی که اسپانیا دریافت کرد

اشتباهی کردیم که به ندرت در این تیم سابقه داشته. ولی فوتبال همین است.

عقب کشیدن رودری

درباره استفاده از رودری به عنوان دفاع وسط. ما بر اساس نیازهای هر مسابقه گزینه‌هایمان را بررسی می‌کنیم.

نکات مثبت بازی با آلمان

روحیه بالایی که داشتیم و قصدمان برای پیروزی نکته مثبت اسپانیا بود. ما برای برد ژاپن به میدان خواهیم رفت و می‌خواهیم به عنوان صدرنشین گروه صعود کنیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *