بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلمان‌ها خرافاتی شدند: شورت سفید خوش‌‌یمن است

عقیده رسانه های آلمانی بر خوش یمن بودن شورت سفید رنگ در نتایج تیم ملی آلمان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰
عقیده رسانه های آلمانی بر خوش یمن بودن شورت سفید رنگ در نتایج تیم ملی آلمان

تیم ملی آلمان در بازی امشب مقابل اسپانیا لباس اولش را با یک تغییر کوچک به تن کرد و با شورت سفیدرنگ به میدان رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی آلمان در بازی امشب مقابل تیم ملی اسپانیا لباس اولش را با یک تغییر کوچک به تن کرد و با شورت سفیدرنگ به میدان رفت. رسانه‌های آلمانی از این ترکیب به عنوان ترکیب خوش‌یمن نام می‌برند.

به گزارش پارس فوتبال، لباس اول تیم ملی آلمان در جام جهانی که پیش از این تورنمنت از طرف آدیداس رونمایی شد پیراهنی است به رنگ سفید با نواری مشکی و پهن در جلوی آن. این پیراهن با شورت ورزشی مشکی کامل می‌شود. لباسی که ژرمن‌ها در بازی اول مقابل ژاپن با آن به میدان رفتند.

اما دیشب در دومین بازی آلمان در جام جهانی قطر، شاگردان هانسی فلیک با پیراهن اول‌شان وارد زمین شدند اما به جای شورت ورزشی مشکی با شورت‌های سفید روی چمن استادیوم البیت دیده شدند.

آلمان دیشب با اینکه ابتدا از اسپانیا عقب افتاد ولی به لطف گل نیکلاس فولکروگ بازی را به تساوی کشاند تا به لطف شکست ژاپن مقابل کاستاریکا امیدهایش برای صعود از گروه افزایش یابد. عده‌ای از هواداران آلمان و حتی رسانه‌های این کشور از همین حالا از شورت ورزشی سفید به عنوان لباس خوش‌یمن برای مانشافت نام می‌برند.

از قضا از حالا مشخص است که آلمان‌ها در بازی بعدی‌شان مقابل کاستاریکا هم با پیراهن اول خود و البته با شورت ورزشی سفید وارد میدان می‌شوند. به نظر می‌رسد عده‌ای از هواداران مانشافت از همین حالا دیدی خرافی نسبت به رنگ سفید شورت ورزشی بازیکنان‌شان پیدا کرده‌اند. باید دید در صورت صعود آلمان به مراحل حذفی بازیکنان این تیم در بازی‌های مراحل بعدی با چه ترکیب لباسی وارد میدان می‌شوند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *