بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهترین بازیکن دیدار بزرگ مرحله گروهی جام جهانی انتخاب شد + عکس

آلوارو موراتا بهترین بازیکن دیدار اسپانیا - آلمان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۶
آلوارو موراتا بهترین بازیکن دیدار اسپانیا - آلمان

آلوارو موراتا زننده تک گل اسپانیا مقابل آلمان به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او دقایقی پس از تعویض گلزنی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلوارو موراتا زننده تک گل اسپانیا مقابل آلمان به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی اسپانیا بعد از پیروزی مقتدرانه 7-0 مقابل کاستاریکا، دومین بازی دور گروهی خود در جام جهانی 2022 را مقابل آلمان برگزار کرد. این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان انریکه صدرنشینی خود را حفظ کنند.

نیمه اول با نتیجه مساوی صفر – صفر به پایان رسید و سرمربی اسپانیا با تغییراتی که بعد از شروع نیمه ایجاد کرد تیمش را به گل اول رساند؛ این گل را آلوارو موراتا در دقیقه 62 به ثمر رساند. او که در دقیقه 54 به جای فران تورس وارد زمین شده بود، برای گلزنی به زیر ده دقیقه نیاز داشت و در هشتمین دقیقه از حضورش در زمین موفق شد به آلمان گل بزند و سوپر ساب (تعویض طلایی) انریکه لقب گرفت.

موراتا که 36 دقیقه در زمین حضور داشت در پایان کار، جایزه بهترین بازیکن میدان را از مسئولان برگزاری مسابقات دریافت کرد. او حالا با زدن دومین گل خود در جام جهانی و با توجه به صعود احتمالی اسپانیا به مراحل بالاتر جام جهانی، خود را در قامت ستاره‌ای معرفی کرده که می‌تواند در لحظات حساس، تاثیر گذار باشد.

بهتر است برای درک بهتر موضوع به عملکرد موراتا در سه تورنمنت اخیر نگاهی داشته باشیم. او در حالی دومین گل خود را برای اسپانیا در دومین بازی جام زد که طی دو یوروی قبلی در مجموع 10 بازی 6 گل زده بود. موراتا در مجموع 29 گل طی 59 بازی ملی در کارنامه دارد و تلاش می کند تا با حفظ همین روند فعلی، در قطر به این آمار به طور قابل توجهی اضافه کند.

آلوارو موراتا بهترین بازیکن دیدار اسپانیا - آلمان

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *