بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره کی روش تشنه گلزنی در برابر آمریکا

سردار آزمون آماده گلزنی به آمریکا برای اولین بار در جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۲
سردار آزمون آماده گلزنی به آمریکا برای اولین بار در جام جهانی

سردار آزمون طی دو بازی نخست ایران در جام جهانی اگر کمی خوش‌شانس بود حتما نامش به لیست گلزنان اضافه می‌شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون طی دو بازی نخست تیم ملی ایران در جام جهانی اگر کمی خوش‌شانس بود حتما نامش به لیست گلزنان اضافه می‌شد.

به گزارش پارس فوتبال، کمتر از دو ماه مانده به شروع جام جهانی 2022 مصدومیت سردار آزمون باعث شد تا کادرفنی تیم ملی ایران با چالشی غیرمنتظره روبرو شود. ملی پوش ایرانی لورکوزن اما هر طور که بود خود را به مسابقات رساند. او در بازی اول دور گروهی به عنوان یار جانشین وارد زمین شد و تیر دروازه انگلیس را به لرزه درآورد. سردار در بازی دوم که فیکس بود، نمایشی به مراتب بهتر داشت و بازهم به تیر زد.

این دومین جام جهانی دوران فوتبال آزمون است. او هشت سال قبل زمانی که فصل 20 سال داشت، جزو منتخبین کی‌روش برای حضور در جام جهانی برزیل نبود و چهار سال تلاش کرد تا وارد لیست این سرمربی پرتغالی برای جام جهانی بعدی (روسیه) در سال 2014 شود. چهار سال بعدتر، یعنی در این دوره هم که مطابق پیش‌بینی، ملی‌پوش ایرانی لورکوزن یکی از نفرات حاضر در لیست کی‌روش بود.

مهاجم مورد علاقه کارلوس در قطر بدشانس بوده که تا کنون گلی به نامش ثبت نشده است. او مقابل انگلیس به عنوان یار تعویضی آمد و با یک شلیک سنگین تیر دروازه پیکفورد را به لرزه در آورد. سردار در بازی با ولز که فیکس بود، از هر فرصت کوچکی به قصد ضربه زدن استفاده کرد ولی در گلزنی ناکام بود.

او که با 41 گل زده در 65 بازی، سومین گلزن برتر ایران در عرصه ملی است خیلی دوست دارد تا سومین حضورش در جام جهانی را با گلزنی همراه کند؛ آزمون این روزها با انگیزه و تمرکز بالا تمرین می کند تا صفر مقابل تعداد گل‌های زده خود در این جام را بالاخره پاک کند. او به واسطه درخشش در هر دو بازی قبلی و آمار گلزنی قابل توجه (تقریبا در 70 درصد بازی‌های ملی گلزنی کرده است) و البته نقش مهمی که با گل‌های حساس خود در صعود ایران به جام جهانی داشت، می تواند واجد شرایط‌ترین بازیکن برای گلزنی مقابل امریکا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *