بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاریخ‌سازی سردار، تیر دروازه لجبازی نمی‌کند

سردار آزمون آماده طلسم شکنی در دیدار ایران - آمریکا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۹
سردار آزمون آماده طلسم شکنی در دیدار ایران - آمریکا

یکی از بازیکنانی که هم در بازی با انگلیس شایسته گلزنی بوده و هم در بازی با ولز سردار آزمون بود. او در هر دو بازی به تیر دروازه زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از بازیکنانی که هم در بازی با انگلیس شایسته گلزنی بوده و هم در بازی با ولز سردار آزمون بود.

به گزارش پارس فوتبال، این بازیکن که در آستانه جام جهانی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرد در هر دو بازی ضربات خوبی به سمت چارچوب زد اما از بخت بد همه ضرباتش به تیر دروازه خورد.

روز گذشته سردار آزمون در تمرین تیم ملی ایران با استوک کار کرد و این نشان می دهد مصدومیتش در بازی با ولز که منجر به تعویضش شد، خیلی حاد نبوده و از آنجایی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی شده احتیاط کرد تا اتفاق بدی برای او رخ ندهد. از سیمای خندان سردار آزمون پیداست که در بهترین شرایط روحی و روانی به سر می برد و آماده تاریخ‌سازی در برابر آمریکاست و بعید است این بار تیر دروازه به لجبازی خود با سردار آزمون ادامه دهد.

مهاجم چارچوب شناس ایران بازی های مهمتری را تجربه و دروازه تیم های بزرگ تری را باز کرده و به طور حتم در این دیدار می تواند یکی از برگ های برنده تیم ملی فوتبال ایران باشد. این نسل و این تیم ملی شایسته رقم زدن بهترین اتفاق تاریخ فوتبال ایران است. یعنی صعود به دور دوم جام جهانی. اتفاقی که شاید بزرگی آن الان برای خیلی از بازیکنان تیم ملی و حتی تماشاگران قابل درک نباشد اما بعد از رخداد همه را متوجه خواهد کرد، صعود تیم ملی فوتبال ایران به دور دوم جام جهانی یک اتفاق بزرگ و قابل تحسین است و برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد.

مهاجم سال های اخیر فوتبال ایران و همه هم‌تیمی‌هایش شایسته تاریخ‌سازی هستند. باور این اتفاق و تلاش برای تحقق آن که به نظر می رسد ویژگی سردار آزمون و همه بازیکنان تیم ملی است، موجب می شود، بدشانسی هم از تیم ملی دور شود و این بار دیگر تیر دروازه با سردار آزمون و تیم ملی لج نکند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *