بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جانشین کریس رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد

کودی گاکپو جانشین احتمالی کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰
کودی گاکپو جانشین احتمالی کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد

کودی گاکپو ستاره جوان و هلندی باشگاه PSV آیندهوون در رادار منچستریونایتد است و ممکن است پس از جام جهانی به شیاطین سرخ ملحق شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کودی گاکپو ستاره جوان و هلندی باشگاه PSV آیندهوون در رادار منچستریونایتد است و ممکن است پس از جام جهانی به شیاطین سرخ ملحق شود.

به گزارش پارس فوتبال، اریک تن هاخ در تابستان امسال علاوه بر خرید بازیکنانی نظیر لیساندرو مارتینز و آنتونی از اردیویسه هلند، تلاش زیادی برای به خدمت گیری مهاجم جوان باشگاه آیندهوون کودی گاکپو انجام داد اما در نهایت این معامله به سرانجام نرسید و جدایی مهاجم هلندی از شهر آیندهوون برای چندین ماه به تعویق افتاد.
سرمربی شیاطین سرخ فصل را با مهاجمانی چون رونالدو و آنتونی مارسیال آغاز کرد اما پس از گذشت چند هفته، عدم آمادگی رونالدو به علت از دست دادن پیش فصل و مصدومیت های متوالی مارسیال، نیاز مربی هلندی به یک مهاجم سرحال و آماده که در خدمت تیم باشد را دو چندان کرد.

در هیاهوی جام جهانی قطر، قرارداد کریس رونالدو با یونایتد به صورت توافقی و دو طرفه فسخ شد و گاکپوی 23 ساله که اصلی ترین گزینه شیاطین سرخ برای تقویت نوک خط حمله بوده، در پیراهن لاله های نارنجی می درخشد و تا اینجای کار 2 گل برای تیم لویی فن‌خال به ثمر رسانده است.
اکنون طبق گزارشی که از CBS Sports منتشر شده، اریک تن هاخ نمی خواهد تا پنجره نقل و انتقالاتی تابستان برای جذب مهاجم انتظار بکشد، بلکه قصد دارد در همین ژانویه پیش رو و پس از رقابت های جام جهانی، آقای گل اردیویسه هلند را از آیندهوون به خدمت بگیرد و جایگزین فوق ستاره پرتغالی در ترکیب شیاطین سرخ بکند.

طبق ادعای خبرنگار ESPN توافق شفاهی میان یونایتد و گاکپو حاصل شده و سران شیاطین سرخ می بایست برای این انتقال با مدیران PSV به توافق برسند.
در تابستان یونایتد پیشنهاد 25 میلیون یورویی برای این مهاجم ارسال کرد که این درخواست بلافاصله توسط سران باشگاه هلندی رد شد.
گاکپو توسط سایت ترنسفرمارکت 38 میلیون یورو ارزش گذاری شده و انتظار می رود باشگاه PSV به قیمتی کمتر از 50 میلیون یورو برای مهاجم مستعد و گلزنشان راضی نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *