بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام انگیزشی اسطوره برزیل به نیمار پس از مصدومیتش

رونالدو نازاریو : تو پرقدرت بازخواهی گشت نیمار

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۴
رونالدو و نیمار

رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل، با انتشار پیامی از نیمار خواست که با قدرت از مصدومیتش عبور کند و به میادین برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل، با انتشار پیامی از نیمار خواست که با قدرت از مصدومیتش عبور کند و به میادین برگردد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی برزیل امشب در حالی در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 به مصاف سوئیس خواهد رفت که نیمار قادر به همراهی این تیم نیست.
این ستاره پاری سن ژرمن در بازی اول برابر صربستان از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و دو بازی باقی مانده این تیم در مرحله گروهی را از دست داد.
تصاویر منتشر شده از او در حالی که در هنگام خروج از زمین و روی نیمکت اشک می‌ریخت باعث ناراحتی بسیاری شد و حالا رونالدو با انتشار پیامی سعی کرده به این بازیکن روحیه بدهد.
این ستاره سابق تیم ملی برزیل با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی نوشت:

من نمی‌توانم این نامه را به شکل دیگری شروع کنم: تو نیمار هستی لعنتی! بزرگی! من اطمینان دارم که بیشتر برزیلی‌ها مانند من تو را تحسین می‌کنند و دوستت دارند. استعداد تو باعث شده که تا به اینجا بیای که عشق و محبت به تو در هر گوشه از جهان به چشم بخورد.

به همین دلیل و به خاطر این حجم از موفقیت و دستاوردهایی که داشتی است که این همه حس منفی و حسادت در اطراف تو به چشم می‌خورد. این چه دنیای است که مصدومیت ستاره‌ای مانند تو با داستانی که تو داشتی را در آن جشن می‌گیرند؟ همیشه افرادی علیه تو خواهند بود اما دیدن جامعه‌ای که نفرت پراکنی را عادی می‌کند غم انگیز است.
من امروز برای تو می‌نویسم تا مقابل این خشونت کلامی و قدرت نابودگرانه بایستم. قوی‌تر برگرد! باهوش‌تر! با عطش گلزن! کارهای خوب تو در درون و بیرون زمین بسیار بیشتر از حسادت‌هایی است که به سوی تو روانه می‌شود. برای یک ثانیه هم فراموش نکن که این مسیر باعث شد تو الگوی جهانی فوتبال باشی. برزیل عاشق تو است! هواداران واقعی به گل‌ها، دریبل‌ها، کارهای درخشان و لذتی که از تو می‌برند نیاز دارند! عشقی که از سمت بیشتر کشور به تو داده می‌شود را جشن بگیر. تو پرقدرت بازخواهی گشت نیمار! و شاید تمام این نفرت تبدیل به سوختی برای موفقیت تو شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *