بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید دی ماریا از سوپرگل مسی برابر مکزیک

آنخل دی‌ماریا : من پاس مزخرفی برای او ارسال کردم اما مسی به بهترین شکل گل زد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۴
آنخل دی‌ماریا

آنخل دی‌ماریا ستاره تیم ملی آرژانتین، معتقد است پاسی که به لیونل مسی داد افتضاح بوده اما او از همان پاس هم استفاده کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنخل دی‌ماریا ستاره تیم ملی آرژانتین، معتقد است پاسی که به لیونل مسی داد افتضاح بوده اما او از همان پاس هم استفاده کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی آرژانتین به لطف درخشش مسی که گل اول این تیم برابر مکزیک را به ثمر رساند موفق شد اولین بردش در جام جهانی 2022 قطر را در دومین دیدار مرحله گروهی به دست آورد.

پاس این گل تماشایی را که از بیرون محوطه جریمه و با یک شوت دیدنی وارد دروازه حریف شد را دی‌ماریا ارسال کرد اما معتقد است که درخشش مسی باعث شده که این توپ در نهایت به گل تبدیل شود.

او در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:

من پاس مزخرفی برای او ارسال کردم اما مسی همیشه راه حلی برای همه چیز پیدا می‌کند. چیزی که مهم است این است که توپ به او رسید و در نهایت به گل تبدیل شد.

این ستاره یوونتوس درباره شرایط این بازی گفت:

یک دقیقه قبل گل با مسی حرف زدم و او گفت که مکزیک عقب کشیده و سعی دارد فضا را در محوطه جریمه ببندد و همین باعث می‎‌شود فضایی جلوی خط دفاعی آنها ایجاد شود. او از همان فضا گلی فوق العاده به ثمر رساند.

آنخل دی‌ماریا با تمجید از نمایش مسی اضافه کرد:

من هیچ کلامی برای توصیف او ندارم. این شانس را داشتم که در سطح باشگاهی با بهترین بازیکن دنیا بازی کنم و 14 سال در تیم ملی با او هم‌بازی بودم. برای من، لئو همه چیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *