بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا

محمود شافعی : احساس می‌ کنم از تیم ملی فوتبال آمریکا امتیاز می‌گیریم و صعود می‌ کنیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۱۷
محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس گفت : احساس می‌کنم از آمریکا امتیاز می‌گیریم و صعود می‌کنیم بازیکنان و کادر فنی باید به دور از حواشی بیرون زمین، با تمرکز به مصاف آمریکا بروند تا در این رقابت‌های مهم، نام ایران را جاودانه کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل ولز اظهار داشت:

این دوره از مسابقات جام جهانی استثنایی بود، چون تمام بازی‌ها در قواره‌ نام این رقابت‌ها برگزار شد. بازی ایران مقابل ولز هم سطح بالایی داشت و تیم ملی یکی از تیم‌های خوب اروپا را شکست داد. ضمناً تمام تیم‌های حاضر در جام جهانی آمادگی بالایی دارند و تیم ضعیف نداریم. ژاپن آلمان را شکست داد و از کاستاریکا باخت؛ عربستان هم آرژانتین را برد، اما‌ مغلوب لهستان شد.

وی در مورد دیدار سوم تیم ملی ایران مقابل آمریکا عنوان کرد:

بازیکنان‌ ما باید مانند دیدار ولز مقابل آمریکا با تمرکز، جنگندگی و باهوش بازی کنند. نباید خللی در برنامه‌های تاکتیکی کی‌روش به وجود بیایید. صعود به مرحله بعد دست خودمان است و باید با حوصله بازی کنیم و نمی‌خواهد به در و دیوار بزنیم تا امتیاز بگیریم. این موضوع از نظر روحی و روانی به تیم ملی کمک خواهد کرد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص کیفیت تیم آمریکا تصریح کرد:

آمریکا تیم خوب و جوانی دارد که ۳ بازیکن آنها در لیگ‌های معتبر اروپایی به ویژه در لیگ برتر انگلیس فعال هستند. به نظرم بازی ایران با آمریکا دیداری پایاپای خواهد بود و موقعیت‌های کمی روی دروازه ایجاد می‌شود. هر تیمی از فرصت‌های گلزنی خود بهتر استفاده کند دست پر زمین را ترک خواهد کرد.

وی در مورد صحبت‌های ناسنجیده کلینزمن در مورد کادر فنی و فرهنگ فوتبال ایران تاکید کرد:

کلینزمن با این صحبت‌ها به نوعی به تیم فوتبال آمریکا خط داده است. از سوی دیگر آمریکایی‌ها هم شیطنت‌هایی را در فضای مجازی داشتند، مشخص است خودشان خیلی سعی دارند بیرون زمین روی تیم ایران تأثیر منفی بگذارند. فدراسیون فوتبال ایران هم به موقع از سرمربی اسبق آمریکا و فدراسیون این کشور‌ به فیفا شکایت کرد. این نشان می‌دهد که ما برتری روحی و روانی خوبی نسبت به آمریکایی‌ها داریم و آن‌ها در داخل زمین از تیم ملی ایران می‌ترسند که دست به حاشیه‌سازی زده‌اند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد:

بازیکنان باتجربه‌ای داریم که در میادین بین‌المللی زیاد بازی کرده‌اند و آگاهی دارند که باید از فرصت‌های خودشان به نحو احسن استفاده کنند. مطمئن باشید که بازیکنان تیم ملی نفر به نفر از آنها بهترند و فقط به دنبال تاریخ سازی در جام جهانی هستند.

شافعی در پایان خاطرنشان کرد:

احساس می‌کنم از آمریکا امتیاز می‌گیریم و صعود می‌کنیم. بازیکنان و کادر فنی باید به دور از حواشی بیرون زمین، با تمرکز به مصاف آمریکا بروند تا در این رقابت‌های مهم، نام ایران را جاودانه کنند. ابتدا شاد بودن مردم بالاتر از هر چیزی است و بهتر است ورزش را با دید ورزشی نگاه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *