بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین خبر از درون دروازه تیم ملی ایران در بازی با آمریکا

شانس بیشتر حسینی نسبت به بیرانوند برای حضور در دروازه تیم ملی ایران مقابل آمریکا

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۰
شانس بیشتر حسینی نسبت به بیرانوند برای حضور در دروازه تیم ملی ایران مقابل آمریکا

با توجه به تفکرات کارلوس کی روش و دوری چند علیرضا بیرانوند از تمرینات به نظر می رسد که شانس سید حسین حسینی برای حضور در دروازه تیم ملی ایران مقابل آمریکا بیش تر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به بازگشت علیرضا بیرانوند، مشخص نیست او مقابل آمریکا دروازه‌بان تیم ملی ایران ثابت خواهد بود یا سیدحسین حسینی.

خوشبختانه علیرضا بیرانوند امروز بدون گاردتمرین کرد و این بدین معنی است مشکلی برای همراهی تیم ملی در بازی با آمریکا ندارد.

به همین خاطر خیلی‌ها پیش بینی کرده اند بار دیگر این دروازه بان به دروازه تیم ملی برمی‌گردد اما گویی کارلوس کی روش قصد دارد هم چنان به کاپیتان استقلال درون دروازه تیم ملی بازی دهد.

این از خصیصه مربی اروپایی است که مرد شماره یک خود را تغییر نمی‌دهند. سیدحسین حسینی بعد از نمایش ضعیف در بازی با انگلیس در برابر ولز همانند دیگر بازیکنان تیم ملی نمایش خوبی داشت و این نمایش خوب منجر به برد دو بر صفر تیم ملی شد. او اکنون در بهترین شرایط روحی و روانی و فنی قرار دارد و آماده است در بازی با آمریکا یک نمایش خوب دیگر در درون دروازه تیم ملی تجربه کند.

نکته دیگری که به حضور سیدحسین حسینی درون دروازه ایران در بازی با آمریکا کمک می‌کند، دوری چند روزه علیرضا بیرانوند از تمرینات تیم ملی است و موجب شده کمی از شرایط مسابقه و آمادگی جسمانی دور شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *