بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مشت های گره کرده مسی: آرژانتین زنده شد

لیونل مسی ناجی آرژانتین برابر مکزیک با گلی دیدنی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۱
لیونل مسی ناجی آرژانتین برابر مکزیک با گلی دیدنی

درست مثل بازی ایران در جام جهانی 2014 این لیونل مسی بود که گره بازی را باز کرد و با شوتی دیدنی دروازه مکزیک را فرو ریخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درست مثل بازی ایران در جام جهانی 2014 این لیونل مسی بود که گره بازی را باز کرد.

به گزارش پارس فوتبال، لیونل مسی برای به ثمر رساندن دومین گل خود در جام جهانی 2022 کمی بیش از یک ساعت صبر کرد. زمانی که پشت محوطه جریمه مکزیک صاحب توپ شد و با نشانه گیری دقیق با پای چپ توپ را به جایی فرستاد که هرگز دست گیلرمو اوچوآ به آن نرسید.

این گل یادآور گل این فوق ستاره تیم ملی آرژانتین به ایران در جام جهانی 2014 در شهر بلوهوریزنته بود. جایی که هر چقدر علیرضا حقیقی به بدنش کش داد موفق نشد شوت پیچ دار و تماشایی لئو را مهار کند. حقیقی بعدها در مصاحبه ای در توصیف این صحنه و گلی که از کاپیتان آرژانتین دریافت کرد گفت مسی توپ را به جایی فرستاد که مرغ هم تخم نمی گذاشت! که نشان دهنده غیرمهار بودن ضربه ستاره آرژانتین بود.

مسی بعد از این گل با حرارتی عجیب شروع به شادی کرد و حتی بارقه هایی از بغض در چهره اش دیده می شد. گلی که باعث می شود آمار او از دیه گو مارادونای افسانه ای در جام های جهانی بالا برود. این هشتمین گل مسی در پنجمین جام جهانی اش بود. در حالی که مارادونا نیز در چهار جام جهانی هشت گل به ثمر رسانده است.

گل‌های مارادونا مقابل انگلیس (2گل)، ایتالیا(2گل)، بلژیک، یونان، مجارستان (2گل) به ثمر رسیده مسی این گل‌ها را در بازی مقابل ایران، نیجریه (2گل)، عربستان، بوسنی، صربستان، مکزیک وارد دروازه حریفان کرده است. گابریل باتیستوتا با 10 گل زده برترین گلزن این کشور در ادوار جام جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *