بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره استقلال به ستاره های تیم ملی فوتبال ایران

منصور رشیدی : باید از نقاط ضعف تیم ملی فوتبال آمریکا استفاده کنیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۷
منصور رشیدی پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال گفت : بازی سختی خواهیم داشت و صعود یا عدم صعود ما به نتیجه آن دیدار بستگی دارد و امیدوارم بازیکنان ما از بردی که مقابل آمریکا به دست آورده اند دچار غرور نشده و خود را از پیش برنده ندانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال در خصوص پیروزی ۲ بر صفر ایران برابر ولز گفت:

برد دلچسبی را برابر یکی از حریفانمان به دست آوردیم. بعد از شکست تلخی که برابر انگلیس داشتیم، این برد توانست آرامش را به اردوی تیم ملی بازگرداند ضمن اینکه می‌توانیم از لحاظ روحی و روانی هم با این پیروزی آماده دیدار برابر آمریکا شویم.

وی ادامه داد:

برخلاف بازی قبل در این دیدار کم اشتباه ظاهر شدیم، بازیکنان خواسته‌های کادر فنی را به خوبی در زمین انجام دادند، اگر چه دیر گل زدیم اما می‌توانستیم در نیمه اول دروازه ولز را باز کنیم که با بدشانسی چندین بار توپ‌هایمان به تیر دروازه خورد و نتوانستیم از همان ابتدا حریف را شکست دهیم.

رشیدی در مورد عملکرد حسین حسینی هم گفت:

او یک بازی متفاوت را انجام داد، البته در دیدار برابر انگلیس او بی تقصیر بود و تیم آنقدر به هم ریخته بود که باید چنین اتفاقاتی رخ می‌داد اما در این دیدار و با اعتمادی که کارلوس کی روش به حسینی کرد، او توانست با روحیه ای خوب به مصاف حریف رفته و اجازه ندهد دروازه اش برابر ولز باز شود.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد دیگر خطوط تیم ملی تصریح کرد:

خط دفاع بی اشتباه بود، در خط هافبک بازیکنان عملکرد خوبی داشتند، صاحب توپ و میدان بودند و به حریف اجازه ندادند که بخواهد موقعیت سازی کند. در خط حمله اگر چه طارمی و آزمون گلزنی نکردند اما تیر دروازه را لرزاندند ولی بدشانس بودند که توپ‌هایشان به گل تبدیل نشد.

وی در مورد دیدار آینده ملی پوشان ما برابر آمریکا گفت:

بازی سختی خواهیم داشت. صعود یا عدم صعود ما به نتیجه آن دیدار بستگی دارد. امیدوارم بازیکنان ما از بردی که مقابل آمریکا به دست آورده اند دچار غرور نشده و خود را از پیش برنده ندانند. آمریکا به مراتب عملکرد بهتری از ولز داشته و حریف خطرناک‌تری برای ایران خواهد بود. کادر فنی باید آنالیز قوی از این تیم داشته باشد تا بتواند از نقاط ضعف این تیم استفاده کرده و به پیروزی رسیده تا برای اولین بار تیم ملی کشورمان بتواند به مرحله بعد صعود کند.

رشیدی در پایان خاطرنشان کرد:

تمرکز، دور بودن از حاشیه‌ها و نداشتن استرس فاکتورهای اصلی موفقیت تیم ملی برابر آمریکا است. بازی سختی را در پیش داریم، تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان باید تمام تمرکزشان بر روی این دیدار باشد. یک اشتباه می‌تواند ما را از رسیدن به مرحله بعد محروم کند، بنابراین تیم باید از لحاظ روحی و روانی آماده باشد تا بتواند نکات فنی را در زمین پیاده کرده و به آنچه که هدف سرمربی تیم ملی است برسد تا به مرحله بعد صعود کرده، شاید بتواند در مرحله بعد هم عملکرد موفقی داشته باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *