بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی نیمکت ایران به یکباره منفجر شد + عکس

انفجار نیمکت تیم ملی ایران پس از سوپرگل روزبه چشمی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۵۷
انفجار نیمکت تیم ملی ایران پس از سوپرگل روزبه چشمی

تیم ملی ایران بعد از نمایش ضعیف برابر انگلیس، مقابل ولز 180 درجه تغییر چهره داد و با یک بازی خوب به برتری دو بر صفر رسید تا اکنون یکی از نامزدهای صعود باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران بعد از نمایش ضعیف برابر انگلیس، مقابل تیم ملی ولز 180 درجه تغییر چهره داد و با یک بازی خوب به برتری دو بر صفر رسید تا اکنون یکی از نامزدهای صعود باشد.

به گزارش پارس فوتبال حالا در مصاف با آمریکا ایران در صورت کسب تساوی برای اولین بار در تاریخ فوتبال راهی دور دوم جام جهانی خواهد شد. موفقیتی که به نظر می رسد، تیم ملی فوتبال ایران با نمایشی که در برابر ولز داشت، شایسته‌اش است. صرف نظر از برد دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در این بازی؛ تعداد موقعیت هایی که تیم ملی در این بازی خلق کرد، هم چنین شوت ها و تعداد کرنرها همه و همه نشان داد، تیم ملی ایران در صورتی که تصمیم به ارائه بازی تهاجمی بگیرد، یکی از بهترین تیم هاست.

اما نکته جالب در بازی ایران – ولز بعد از گلزنی روزبه چشمی، شادی بی‌اندازه بازیکنان ذخیره بود. شادی بازیکنانی که روی نیمکت بودند، حتی بیشتر از بازیکنان داخل زمین بود و این نشان می دهد در تیم کارلوس کی‌روش، بازیکنان با هم همدل هستند. البته این را می شود در خیلی از تیم ها دید اما این اتفاقات نشان داد روحیه همدلی خوبی بین اعضای تیم وجود دارد و بدون شک این یکی از دلایل تغییر چهره تیم ملی بعد از دیدار با انگلیس همین بوده است. جایی که سردار آزمون بعد از تعویض از فرط خوشحالی گلوی کارلوس کی‌روش را می فشرد، مهاجمی که در بازی با انگلیس هم به مهدی طارمی برای باز کردن دروازه تیم حریف از روی نقطه پنالتی روحیه داد. با این روحیه و انرژی مثبت بازیکنان ذخیره برای بازیکنان اصلی بدون شک تیم ملی قادر خواهد بود برابر آمریکا هم یک نمایش خوب داشته باشد و در نهایت برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران به دور دوم جام جهانی صعود کند.

انفجار نیمکت تیم ملی ایران پس از سوپرگل روزبه چشمی

آمادگی روحی و روانی در موفقیت یک تیم نقشش کمتر از آمادگی تاکتیکی و جسمانی نیست و به نظر می رسد با مدیریت کارلوس کی‌روش و همچنین روحیه بازیکنان، تیم ملی در بهترین شرایط به سر می برد و آماده ارائه یک بازی خوب و منطقی در برابر آمریکاست، 8 آذری که بار دیگر می تواند برای فوتبال ایران تاریخ‌ساز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *