بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره استقلال به دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا

محمد نوری : تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا مقابل یکدیگر بازی مرگ و زندگی را برگزار خواهند کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۴۷
محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت : طبق چیزی که از آمریکا مقابل ولز دیدم آنها دوندگی بالایی دارند و آمریکا و ایران مقابل یکدیگر قطعاً بازی مرگ و زندگی را برگزار خواهند کرد و ملی‌پوشان ما باید مانع پیروزی این تیم شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری پیشکسوت استقلال در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در دور دوم رقابت‌های گروهی جام جهانی اظهار داشت:

برد دلچسب و خوبی بود و به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم. تیم فوتبال ولز در این بازی هیچ برنامه‌ای نداشت و چشم به ضد حمله دوخته بود. ایران بعد از شکست و بازی ناامیدکننده مقابل انگلیس با یک بازی حساب شده و زیبا ولز را غافلگیر کرد.

محمد نوری افزود:

ولز تیم آنچنان قدرتمندی نبود و بعد از شکست ایران مقابل انگلیس به گونه‌‌ای تیم ما را دست کم گرفت و شاگردان کی‌روش در این بازی آنها را غافلگیر کردند. البته از بازی خوب شاگردان کی‌روش هم نباید به سادگی گذشت. ایران از لحاظ فنی بسیار بالاتر از ولز بالاتر بود و مزد زحمت ۹۰ دقیقه‌ای بازیکنان با برد همراه شد. از نظر من طبق بازی‌هایی که تا به اینجا از کل تیم‌های جام جهانی دیده‌ام بدون توجه به آمار و ارقام، گروه ایران ضعیف ترین گروه جام جهانی است و این فرصت خوبی است تا ملی‌پوشان با صعود به دور بعد تاریخ ساز شوند.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص جنگندگی بازیکنان ایران در این مسابقه تصریح کرد:

کی‌روش نسبت به بازی گذشته ترکیب خوبی را وارد میدان کرد و نشان داد انتقادات نسبت به او جواب داده است. حسینی و روزبه چشمی به داد تیم ملی رسیدند. حسینی چندین موقعیت جدی را از دروازه دور کرد و نقش عالی در پیروزی تیم ملی ایران داشت. روزبه چشمی با اینکه به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، اما با گلی که زد روحیه بازیکنان را برای به ثمر رساندن گل دوم بالا برد.

نوری در پایان در خصوص شرایط صعود ایران به مرحله بعد و بازی مقابل آمریکا خاطرنشان کرد:

آمریکا مقابل ولز بازی خوبی به نمایش گذاشت و هرچند مقابل این تیم متوقف شد، اما از لحاظ فنی قدرتمندتر از ولز است. تیم ملی ایران باید با دقت بازی آن‌ها مقابل انگلیس را رصد کنند. طبق چیزی که از آمریکا مقابل ولز دیدم آنها دوندگی بالایی دارند. آمریکا و ایران مقابل یکدیگر قطعاً بازی مرگ و زندگی را برگزار خواهند کرد و ملی‌پوشان ما باید مانع پیروزی این تیم شوند. به آینده ایران خوشبین هستم و مطمئنم می‌توانیم تاریخ سازی را ادامه دهیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *