بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علیرضا بیرانوند راهی ایران می شود ؟

درخواست مهم پرسپولیسی‌ها برای بازگشت علیرضا بیرانوند به تهران

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۳
علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی شانس بازی در برابر ولز را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند مایل بود در دیدار با ولز به میدان برود و حتی گارد هم به صورت بست تا بازی کند اما واقعیت این است که تیم پزشکی فیفا به او اجازه بازی نمی‌دهد. کادر پزشکی فیفا اگر چه علاقه علیرضا بیرانوند برای بازی در ترکیب تیم ملی را درک می‌کند اما سلامتی این بازیکن برای او مهم است و اصلا دوست ندارد جام جهانی ۲۰۲۲ تحت تاثیر یک اتفاق تلخ قرار گیرد.

با این شرایط علیرضا بیرانوند در دیدار با آمریکا و بازی بعدی تیم ملی هم در صورت صعود بازی نخواهد کرد. او باید به زودی از ناحیه بینی مورد عمل جراحی قرار گیرد.

بر اساس خبرهای رسیده باشگاه پرسپولیس در تلاش است، درخواست بازگشت علیرضا بیرانوند به تهران برای عمل جراحی را مطرح کند؛ به این خاطر که این تیم دربی را پیش رو دارد و بازگشت دیرهنگام علیرضا بیرانوند به تهران به ضرر این تیم است. چرا که این بازیکن باید مورد عمل جراحی قرار گیرد و بعد از عمل جراحی نیز نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده آل برگردد.

بیرانوند هر چه دیرتر به تهران برگردد به ضرر تیم پرسپولیس است. باید منتظر ماند و دید که تیم ملی در این باره چه تصمیمی می‌گیرد. هر چند به نظر می‌رسد او شخصا تمایل دارد تا لحظه آخر در اردوی تیم ملی بماند اما در این بین منفعت باشگاه پرسپولیس هم مهم است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *