بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره پرسپولیس به ستاره های سرخ

سهراب انتظاری : تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس به‌ هیچ عنوان درست نیست

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۴
سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس گفت : قبول دارم که بازیکنان باید دنبال حق و حقوق‌شان باشند، ولی تمرین نکردن به‌ هیچ عنوان درست نیست و بازیکنان همیشه از عشق خودشان به پیراهن پرسپولیس صحبت می‌کنند، ولی برای دریافت نکردن حق و حقوق‌شان تمرینات را تحریم می‌کنند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهراب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس درباره اتفاقاتی که در چند روز گذشته در پرسپولیس رخ داد، اظهار داشت:

من شنیدم که برخی بازیکنان به دلیل مشکلات مالی معترض بودند و حتی چند روز تمرین نکردند. از طرفی آقای درویش و برخی از مدیران پرسپولیس در این شرایط راهی قطر شدند. فکر می‌کنم آنها در چنین وضعیتی نباید باشگاه و تیم را تنها می‌گذاشتند، به ویژه اینکه پرسپولیس موقعیت حساسی دارد و باید بعد از تعطیلات به مصاف استقلال برود.

وی در ادامه تأکید کرد:

شرایط پرسپولیس مثل سال‌های گذشته نیست که مشکلات مالی زیادی داشته باشد و اگر تأخیری در مورد پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان به وجود می‌آید مطمئناً این مشکل برطرف می‌شود. وقتی یک بازیکن با باشگاهی قرارداد دارد چطور جرأت می‌کند که تمرینات را تحریم کند؟ این اقدام بازیکنان پرسپولیس به‌هیچ عنوان حرفه‌ای نبود و آنها باید تمرین می‌کردند تا مشکلات برطرف شود. از طرفی نقش سرمربی هم در چنین اتفاقاتی مهم است و سرمربی تیم باید طوری مدیرت کند که بازیکنان اجازه نداشته باشند به اعتصاب فکر کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خاتمه گفت:

قبول دارم که بازیکنان باید دنبال حق و حقوق‌شان باشند، ولی تمرین نکردن به‌هیچ عنوان درست نیست. بازیکنان همیشه از عشق خودشان به پیراهن پرسپولیس صحبت می‌کنند، ولی برای دریافت نکردن حق و حقوق‌شان تمرینات را تحریم می‌کنند که این اصلاً  درست نیست. از طرفی وقتی تیم در چنین وضعیتی قرار می‌گیرد حداقل از بازیکنان بزرگ و قدیمی پرسپولیس می‌توان انتظار داشت که حاشیه‌ها را کمتر کنند و اجازه ندهند آسیبی به تیم برسد. تیم در حال حاضر شرایط حساسی دارد و نباید بازیکنان و کادر فنی اجازه دهند که تیمِ صدرنشین وارد حاشیه شود. امیدوارم این اتفاقات در نهایت برای پرسپولیس ختم به خیر شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *