بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مکزیک رقیب محبوب مسی در تیم ملی آرژانتین؟! + فیلم

مروری بر عملکرد مسی در دیدار های آرژانتین برابر مکزیک

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۲


عملکرد لیونل مسی در دیدارهایش برابر مکزیک را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران آرژانتین و لیونل مسی، با این امید که تیمشان راه اسپانیا ۲۰۱۰ را برود و پس از شکست در بازی اول مرحله گروهی تا قهرمانی بتازد و برود، روزهای پس از شکست ناباورانه مقابل عربستان را سپری کردند اما بعید است فوق ستاره آلبی سلسته به این خرافات دل خوش کند.

کریستیانو رونالدو با اشک‌هایش در مراسم ابتدای بازی با غنا، نشان داد که آخرین جام جهانی چه اهمیتی برایش دارد و بعید به نظر می‌رسد این جام اهمیت کمتری هم برای دیگر فوق ستاره فوتبال دنیا داشته باشد.

بنابراین حالا برای دیدار با مکزیک، لیونل مسی بیشتر از همیشه تلاش کرده تا برای حساسترین بازی مرحله گروهی آماده شود و با فرم مطلوب به استقبال این بازی سرنوشت‌ساز برود.

نکته جالب اینکه دیدار آرژانتین و مکزیک مصادف با دومین سالروز مرگ دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین است و مسی در این روز سرنوشت‌ساز، وظیفه بزرگی را روی دوش دارد.

فریم‌هایی از لبخند او در وب‌سایت‌های مختلف خارجی توجهات را به خود جلب کرده و حالا باید دید این ستاره شماره ۱۰ در این دیدار چه نمایشی را از خود نشان خواهد داد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *