بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز عملیات بازگشت کروس به خانه ؛ آلیانز غرق در شادی

بایرن مونیخ به دنبال بازگرداندن تونی کروس به آلیانز آرنا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۸
بایرن مونیخ به دنبال بازگرداندن تونی کروس به آلیانز آرنا

قرارداد تونی کروس با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و دو طرف هنوز برای امضای قرارداد جدید با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران بایرن مونیخ قصد دارند برای بازگرداندن تونی کروس ستاره آلمانی، به این تیم اقدام کنند.

به گزارش پارس فوتبال، قرارداد تونی کروس با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و دو طرف هنوز برای امضای قرارداد جدید با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند.

پیش از این بسیاری از منابع از تصمیم احتمالی این هافبک آلمانی برای خداحافظی از فوتبال در پایان مهلت قراردادش با رئال خبر داده بودند، موضوعی که او نیز به آن اشاره کرده بود.

اما به نظر نمی‌رسد که این تصمیم در حال حاضر تصمیم نهایی او برای زندگی حرفه‌ای‎‌اش باشد و با توجه به این که قرارداد جدیدی بین او و باشگاه رئال مادرید به ثبت نرسیده، بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط هستند تا بتوانند یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال اروپا را به خدمت بگیرند.

به گفته ال ناسیونال، یکی از این باشگاه‌ها بایرن مونیخ است که علاقه خاصی به کروس و سبک بازی او دارد و خاطرات خوب روزهای حضور او در این تیم همچنان در خاطر علاقمندان به این باشگاه زنده است.

این بازیکن در سال 2014 از بایرن جدا شد و به رئال مادرید پیوست و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند او را پس از هشت سال دوری بار دیگر به ورزشگاه آلیانز آرنا برگردانند و از حضور او در خط میانی تیم‌شان استفاده کنند.
هنوز مشخص نیست که تصمیم کروس برای انتهای فصل چه خواهد بود اما این بازیکن می‌تواند از ابتدای ماه ژانویه با هر باشگاهی خارج از لالیگا مذاکره کند و حتی پیش قراردادی را نیز به امضا برساند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *