بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد جدیدی که سیدحسین حسینی در تیم‌ملی ثبت کرد

سیدحسین حسینی اولین دروازه بان استقلالی ایران با ثبت کلین شیت در جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۹
سیدحسین حسینی اولین دروازه بان استقلالی ایران با ثبت کلین شیت در جام جهانی

سیدحسین حسینی دروازه‌بان شماره 24 تیم ملی فوتبال به اولین گلر استقلالی‌ای تبدیل شد که در جام جهانی موفق به کلین شیت شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدحسین حسینی دروازه‌بان شماره 24 تیم ملی فوتبال به اولین گلر استقلالی‌ای تبدیل شد که در جام جهانی موفق به کلین شیت شده است.

به گزارش پارس فوتبال، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال روز گذشته مقابل ولز برای دومین بار در ترکیب تیم ملی در جام جهانی به میدان رفت و موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد. حسینی که در فصل گذشته لیگ برتر با 18 کلین‌شیت از مجموع 25 بازی برای استقلال توانست رکورددار شود و دستکش طلایی را به دست آورد، حالا روند خوب باشگاهی‌اش را در عرصه ملی و جام جهانی تکرار کرد.

حسینی دیروز در مصاف با ولز چند سیو خوب داشت؛ بهترین عکس‌العمل او در نیمه اول بود جایی که جلوی ضربه ناگهانی مور بازیکن ولز ایستاد و به نوعی ایران را در بازی نگه داشت. او در نهایت مانع از آن شد تا توپی از خط دروازه ایران بگذرد و اولین کلین شیت تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کرد.

گلر شماره 24 تیم ملی فوتبال با این کلین شیت یک رکورد جالب دیگر را هم خلق کرده است؛ در طول تاریخ فقط ناصر حجازی به عنوان یک دروازه بان استقلالی در جام جهانی درون چارچوب تیم ملی ایستاده بود و حسینی دومین گلر استقلال است که به این عنوان می‌رسد. جالب اینکه سیدحسین به اولین گلر استقلالی‌ای تبدیل شد که در جام جهانی کلین‌شیت می‌کند.

مرحوم ناصر حجازی در جام جهانی 1978 آرژانتین در سه مسابقه مقابل اسکاتلند، پرو و هلند به میدان رفت و نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد. حالا اما حسینی به عنوان اولین گلر استقلالی در این امر موفق بود.

گفتنی است؛ پیش از این علیرضا حقیقی در بازی با نیجریه(2014) و علیرضا بیرانوند در بازی با مراکش(2018) موفق به کلین شیت در جام جهانی شده بودند و بازی دیروز سومین کلین شیت ایران در تاریخ جام جهانی بود که توسط سیدحسین حسینی به ثبت رسید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *