بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استرالیا در اندیشه کپی کام‌بک ایران

تیم ملی استرالیا نیازمند به پیروزی برابر تونس با شرایط مشابه با ایران

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۰
تیم ملی استرالیا

تیم ملی استرالیا امروز دومین بازی خود را در دور گروهی جام جهانی برگزار خواهد کرد. این تیم نیاز به پیروزی برابر تونس دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی استرالیا امروز دومین بازی خود را در دور گروهی جام جهانی برگزار خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 امروز با برگزاری بازی های دو گروه C و D پیگیری می شود. در اولین بازی این روز، تونس و دانمارک به مصاف هم می روند. شاگردان گراهام آرنولد که در بازی نخست شکست سنگینی از فرانسه متحمل شدند امروز تلاش می کنند تا از سد تونس گذشته و ضمن جبران نتیجه بازی اول، برای خود شانس صعود ایجاد کنند. دیگر دیدار گروه C را فرانسه و دانمارک از ساعت 19:30 برگزار خواهند کرد.

در این گروه فرانسه 3 امتیاز دارد و تونس و دانمارک یک امتیازی هستند. تیم ملی استرالیا نیز تنها تیم بدون امتیاز گروه به شمار می رود. شرایط فعلی کانگوروها شباهت زیادی به شرایط ایران، پیش از بازی با ولز دارد. این تیم در حالی پای به بازی دوم گذاشت که با صفر امتیاز در رده آخر گروه B حضور داشت و بالاتر از خود یک تیم سه و دو تیم یک امتیازی می دید. با پیروزی دو بر صفر مقابل ولز، ایران معادلات گروه را کاملا به نفع خود تغییر داد تا رده دوم بالا آمد. این همان چیزی است که استرالیا می خواهد آن را کپی کند.

امروز همچنین دو بازی نیز از گروه C برگزار خواهد شد. عربستان که در بازی نخست دست به کار بزرگی زده و آرژانتین را شکست داد ،از ساعت: 16:30 مقابل لهستان به میدان خواهد رفت که در بازی نخست مقابل مکزیک به تساوی بدون گل رضایت داد. یاران مسی نیز برای فرار از حذف زودهنگام چاره ای جز پیروزی مقابل مکزیک در آخرین بازی روز سه شنبه که از ساعت 22:15 آغاز می شود، ندارند. در این گروه عربستان با 3 امتیاز اول و لهستان و مکزیک هر کدام یک امتیاز دارند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *