بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کی روش رکورد بیل را به کامش تلخ کرد

شکست تلخ گرت بیل با ولز برابر ایران در روز رسیدن به رکورد بیشترین بازی ملی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۵۱
شکست تلخ گرت بیل با ولز برابر ایران در روز رسیدن به رکورد بیشترین بازی ملی

گرت بیل دقیقا در روزی به رکورد بیشترین بازی ملی برای ولز رسید که تیم ملی کشورش متحمل شکستی ناامید کننده مقابل ایران شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گرت بیل دقیقا در روزی به رکورد بیشترین بازی ملی برای ولز رسید که تیم ملی کشورش متحمل شکستی ناامید کننده مقابل ایران شد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی ولز که در بازی اول خود در مرحله گروهی جام جهانی مقابل امریکا به تساوی رسیده بود، روز گذشته مقابل ایران شکست خورد تا شانس صعودش به حداقل برسد. بعد از این شکست انتقادات زیادی متوجه گرت بیل شد. این ستاره 33 ساله برخلاف انتظاراتی که از او می رفت، نتوانست از همه پتانسیل خود برای رقم زدن اتفاقات بازی به نفع ولز بهره ببرد. جالب اینجاست که بیل در همین دیدار به یک رکورد تاریخی رسید.

در نیمه دوم بازی با ولز شاهد بیشتر شدن حملات ایران روی دروازه ولز بودیم؛ در این لحظات، گرت بیل فقط یک تماشاگر در میانه میدان بود، بدون اینکه دخالتی در جریان کار داشته باشد. اینکه چنین کاری از سوی ستاره تیم ملی ولز یک دستور تاکتیکی از سوی مربی بوده یا تصمیمی شخصی، مشخص نیست؛ آن چه اما واضح است، این است که از بازیکنی با سابقه بیل انتظار خیلی بیشتری در این مقطع حساس از تاریخ برای ولز می رفت.

گرت بیل مقابل ایران صد و دهمین بازی ملی خود را انجام داد. نام او حالا به عنوان بازیکنی که بیشترین بازی ملی را برای تیم ملی ولز انجام داده، وارد تاریخ فوتبال این کشور شد. او که در این چند وقت اخیر، مرد گل‌های سرنوشت‌ساز لقب گرفته بود، مقابل ایران کاملا خلع سلاح شده بود. بیل در بازی قبل تک گل تساوی بخش تیمش را مقابل امریکا زد تا اولین گل ولز در جام جهانی بعد از 64 سال به نام او ثبت شود. ستاره لس آنجلس که تیمش با گل نجات بخش او فاتح MLS شد، مقابل اوکراین در پلی‌آف هم نقشی مهم برای صعود تیمش ایفا کرده بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *