بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمار دیدار ایران-ولز مثل فینال جام جهانی 2018 + سند

پیروزی درخشان تیم ملی ایران برابر ولز با مالکیت 38 درصدی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۴۲
تیم ملی ایران

بر اساس داده های سایت های آنالیز تیم ملی ایران در شرایطی با دو گل تیم ملی ولز را شکست داد که در 38 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر اساس داده های سایت های آنالیز تیم ملی ایران در شرایطی با دو گل تیم ملی ولز را شکست داد که در 38 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود.

به گزارش پارس فوتبال، هم چنین تعداد پاس شاگردان کارلوس کی روش در برابر شاگردان راب پیح 298 در برابر 502 پاس بود. با این حال نمایشی که تیم ملی در برابر ولز داشت، نمایشی به مراتب بهتر بود. تعداد حملات ایران به مراتب بیشتر و خطرناک تر از تیم ملی ولز بود تا جایی که اگر نمایش خوب دروازه بان این تیم و تیرک دروازه نبود، ایران با نتیجه بهتری و زودتر از دقایقی که گل ها به ثمر می رسید، برتری خود را به اثبات می رساند.

کافی است نگاهی به تعداد شوت های ایران در این بازی بیاندازید. هم چنین تعداد کرنرها. این اعداد نشان می دهد ایران ارایه گر بازی تهاجمی تری به نسبت ولز بود، اگر چه کمتر توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی تعداد پاس هایی که بین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران رد و بدل شد کمتر بود. این یک بار دیگر به خوبی نشان داد در فوتبال مهم مدت زمان مالکیت و هم چنین تعداد پاس ها نیست. تیمی می تواند کمتر صاحب توپ و میدان باشد و بهم پاس بدهد اما بیشتر موقعیت ایجاد کند و در نهایت برنده شود.

در فینال جام جهانی 2018 روسیه هم این اتفاق تکرار شد. در بازی فرانسه – کرواسی. دراین بازی فرانسه با نتیجه 4-2 پیروز و برای دومین بار قهرمان جام جهانی شد. این نتیجه در حالی به ثبت رسید که فرانسه در 39 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود. از سویی فرانسوی ها 269 پاس بهم دادند در حالی که تعداد پاس های کرواسی 547 پاس بود.

ایران با 21 شوت و 7 کرنر در برابر ولز نشان داد تیم شایسته برای پیروزی در این دیدار بود. نکته ای که گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز هم بدان اشاره کرد و گفت ایران تیم شایسته برای پیروزی در مسابقه با ما بود.

تیم ملی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *