بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب ساوت گیت به توقف انگلیس برابر آمریکا

گرت ساوت‌گیت : مثل بازی اول آن قدرت تمام‌کنندگی را نداشتیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۳۱
گرت ساوت‌گیت

گرت ساوت‌گیت سرمربی انگلیس، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل آمریکا از ترکیب انتخابی‌اش برای سه‌شیرها دفاع کرد و این نتیجه را در یک تورنمنت طبیعی دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گرت ساوت‌گیت سرمربی انگلیس، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل آمریکا از ترکیب انتخابی‌اش برای سه‌شیرها دفاع کرد و این نتیجه را در یک تورنمنت طبیعی دانست.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی انگلیس که بعد از پیروزی پرگل مقابل ایران در بازی اول خود در جام جهانی امید زیادی در میان هوادارانش ایجاد کرده بود امشب با ارائه عملکردی ضعیف مقابل آمریکا با تساوی بدون گل متوقف شد تا به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد.

در پایان بازی وقتی بازیکنان انگلیسی در حال ترک زمین بودند از طرف هواداران حاضر در استادیوم هو شدند. این نشان می‌داد انگلیسی‌ها تا چه حد از عملکرد تیم‌شان ناراضی هستند. این جو در سوالات خبرنگاران از گرت ساوت‌گیت در پایان مسابقه هم دیده می‌شد.

خبرنگاران ساوت‌گیت را به خاطر تصمیم‌هایش در انتخاب ترکیب سه‌شیرها و تصمیم‌های تاکتیکی او به باد انتقاد گرفتند و ساوت‌گیت سعی می‌کرد از تصمیم‌های خود دفاع کند.

سرمربی انگلیس در مصاحبه بعد از بازی به خبرنگاران گفت:

انتقاد از ترکیب اصلی و تعویض‌های ساوت‌گیت

ما فکر می‌کردیم تصمیم درست این است که ترکیب اصلی همان ترکیبی باشد که در بازی اول از ابتدا وارد میدان شده بود. درباره بازیکنانی که مایل به جناحی بازی می‌کردند در نیمه دوم تصمیم گرفتم تغییراتی ایجاد کنم و نظرم این بود که جک و مارکوس را به میدان بفرستم و فیل در اولویت بعدی من بود.

فکر می‌کردیم جک توپ را نگه می‌دارد و باعث می‌شود کل تیم به سمت دروازه حریف متمایل شود و بعد از طریق سرعت مارکوس می‌توانیم در اواخر بازی دروازه آنها را تهدید کنیم.

انگلیس در زمان حمله چه کم داشت؟

قدرت تمام‌کنندگی. در این بازی مثل بازی اول آن قدرت تمام‌کنندگی را نداشتیم ولی از این اتفاق‌ها می‌افتد. در تورنمنت‌های فوتبالی مواجه شدن با این اتفاق‌ها طبیعی است.

چرا اینقدر تفاوت بین بازی با ایران و بازی با آمریکا؟

می‌دانستم بعد از آن درخشش و نتیجه عالی مقابل ایران در این بازی کارمان سخت خواهد بود. تکرار آن عملکرد همیشه دشوار است. برای همین می‌خواهم اینجا به صراحت بگویم از عملکردی که بچه‌ها در این بازی داشتند راضی‌ام. در یک‌سوم نهایی می‌توانستیم بهتر باشیم ولی در مقابل حریفی که دائم به دنبال ضربه زدن به ما بود مقاومتی عالی نشان دادیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *