بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انگلیس 0 – 0 آمریکا ؛ کانتر پرس کشنده برهالتر علیه سه شیرها

تساوی بدون گل انگلیس و آمریکا در دیدار دوم گروه B

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۰۹
تساوی بدون گل تیم ملی انگلیس و آمریکا در دیدار دوم گروه B

دومین دیدار از دور دوم گروه B بین تیم ملی انگلیس و تیم ملی آمریکا برگزار شد که دو تیم در پایان به نتیجه تساوی رضایت دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دومین دیدار از دور دوم گروه B بین تیم ملی انگلیس و تیم ملی آمریکا برگزار شد که دو تیم در پایان به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش پارس فوتبال، ساوتگیت به ترکیب برنده‌اش مقابل ایران دست نزده بود و مقابل آمریکا هم با همان روش و سیستم وارد زمین شد اما برهالتر با آنالیز خوب از بازیکنان انگلیس توانست نمایش خوبی از تیمش ارائه دهد. کانتر پرس کشنده‌ آمریکایی‌ها در این بازی در طول ۹۰ دقیقه ادامه داشت و آن‌ها لحظه‌ای پا پس نکشیدند.

در نیمه نخست دو تیم بازی برابری را ارائه دادند اما در نیمه دوم شانس‌های گلزنی آمریکایی‌ها به مراتب بیشتر از انگلیسی‌ها بود و ساوتگیت خوش شانس بود که شلیک وحشتناک پولیسیچ به تیر دروازه پیکفورد برخورد کرد.

حالا با این نتیجه شرایط گروه B پیچیده شد و هر ۴ تیم در روز آخر شانس صعود دارند. انگلیس، ایران، آمریکا و ولز به ترتیب با ۴، ۳، ۲ و ۱ امتیاز در جدول قرار گرفته‌اند و شاگردان کارلوس کی‌روش می‌توانند حتی با یک تساوی در روز آخر مقابل آمریکا شانس زیادی برای صعود داشته باشند.

جام جهانی 2022 قطر – گروه B
ورزشگاه: استادیوم البیت

داور: خسوس وانزوئلا

تیم ملی انگلیس:

جردن پیکفورد، جان استونز، هری مگوایر، کیه‌ران تریپیه، لوک شاو، دکلان رایس، جود بلینگهام (68- جردن هندرسون)، میسون ماونت،بوکایو ساکا (77- مارکوس رشفورد)، رحیم استرلینگ (68- جک گریلیش) و هری کین

سرمربی: گرت ساوتگیت

تساوی بدون گل تیم ملی انگلیس و آمریکا در دیدار دوم گروه B

تیم ملی آمریکا:

مت ترنر، سرجینیو دست (77- شک مور)، واکر زیمرمن، تیلر آدامز، آنتونی رابینسون، یونس موسی، وستون مک کنی (77- برندن آرنسون)، کریستین پولیشیچ، تیم ریم، رایت (83- جاشوآ سارجنت) و تیموتی وه‌آ (83- جیووانی رینا)

سرمربی: گرگ برهالتر

تساوی بدون گل تیم ملی انگلیس و آمریکا در دیدار دوم گروه B

⏱️لحظات حساس:

در دقیقه ۹، حرکت هماهنگ شده بلینگهام و ساکا از سمت راست نتیجه بخش بود و ساکا توپ را داخل محوطه جریمه برای هری کین ارسال کرد و ضربه کین پس از برخورد به مدافع آمریکا به کرنر رفت.

در دقیقه ۱۳، زوج سازی عالی تریپیر و ساکا از سمت راست و نفوذ ستاره آرسنالی انگلیسی‌ها به داخل محوطه جریمه منجر به یک پاس رو به بیرون شد که مدافعان آمریکا اجازه ضربه زدن را به کین ندادند.

در دقیقه ۱۶، ارسال مک کنی از میانه‌های میدان روی سر رایت فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن با اختلافی اندک به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵، ارسال یونس موسی از سمت راست به مک کنی رسید و ضربه زیبای این بازیکن با اختلافی ناچیز از بالای دروازه بیرون رفت تا جدی‌ترین موقعیت عقاب‌ها تا این لحظه از دست برود.

در دقیقه ۲۸، شوت یونس موسی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به دکلان رایس تغییر مسیر داد اما پیکفورد توانست این توپ را مهار کند.

در دقیقه ۳۲، یونس موسی در میانه میدان توپ را به سمت چپ جایی که پولیسیچ حضور داشت برد و او هم با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه پیکفورد را هدف قرار داد اما ضربه پولیسیچ به تیر دروازه اصابت کرد.

در دقیقه ۴۱، نفوذ سرجینیو دست از سمت راست و ورود او به داخل محوطه جریمه فرصت شوتزنی را در اختیار او قرار داد اما ضربه دست پس از برخورد به مگوایر به کرنر رفت.

تساوی بدون گل تیم ملی انگلیس و آمریکا در دیدار دوم گروه B

در دقیقه ۴۲، ارسال سرجینیو دست از سمت راست روی سر پولیسیچ فرود آمد اما ضربه پولیسیچ با اختلاف کمی از کنار دروازه پیکفورد به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۴، یک و دوی دیدنی شاو و استرلینگ از سمت چپ و دریبل زیبای شاو باعث شد او وارد محوطه جریمه شود و پاس شاو به ساکا رسید اما ضربه ستاره آرسنال بی‌دقت بود و به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۵، شوت زیبای ماونت از پشت محوطه جریمه را این بار ترنر به خوبی توانست مهار کند.

در دقیقه ۴۸، ضربه مک کنی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه پیکفورد بیرون رفت.

در دقیقه ۵۸، پولیسیچ پس از دریبل کردن چند بازیکن انگلیس از سمت چپ زمین ضربه‌ای را روانه دروازه سه شیرها کرد که توپ پس از برخورد به بازیکن انگلیس به کرنر رفت.

در دقیقه ۹۰، تیم ملی انگلیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و شاو توپ را ارسال کرد. ارسالی که با ضربه سر زیبای کاپیتان کین همراه شد اما ضربه او با اختلاف ناچیز بیرون رفت.

🥇 بهترین بازیکن:

مت ترنر سنگربان آمریکا در این بازی نمایش خوبی داشت و با ۳ مهار فوق العاده از ارکان موفقیت تیمش محسوب می‌شد. پس از او کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی تیم چلسی نمایش خوبی داشت و بارها دفاع انگلیس را به هم زد. او حتی یک بار توپ را به تیر دروازه پیکفورد کوبید و بدشانس بود که نامش به عنوان گلزن در این بازی ثبت نشد.

🔴حاشیه:

*باشروع نیمه دوم و رسیدن به دقیقه ۶۰، انگلیسی‌ها زیر فشار حملات آمریکایی‌ها قرار گرفتند و هواداران آمریکا به شدت در حال تشویق بازیکنانشان هستند.

*شک مور به محض ورود به زمین روی گریلیش خطا کرد و عصبانیت ستاره منچستر سیتی از این اتفاق منجر به یک درگیری مختصر بین طرفین شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *