بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بزرگترین مرکز پخش رنگ در ایران

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۱
بزرگترین مرکز پخش رنگ در ایران

شرکت Nippon Paint بیش از یک قرن پیش در ژاپن تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر بزرگترین تولید کننده رنگ در آسیا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رنگ نیپون

شرکت Nippon Paint بیش از یک قرن پیش در ژاپن تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر بزرگترین تولید کننده رنگ در آسیا است. رنگ نیپون نیز در رتبه دوم جهان قرار دارد. تاریخچه واردات این رنگ به ایران به شرح زیر است:

تقریبا 5 تا 6 سال پیش شرکت نیپون و رنگرزی ایرانیان با سرمایه گذاری خارجی در ایران تاسیس شد. شرکت رنگ نیپون در کشورمان عملکرد بسیار موفقی داشته است. به طوری که امروزه در صنعت رنگ و پوشش های صنعتی در ایران پیشگام شده است. یکی از دلایل محبوبیت این رنگ کیفیت بالا و دسترسی آسان آن است.

رنگ نیپون

بزرگترین مرکز پخش رنگ در ایران

خرید رنگ نیپون | فروش رنگ نیپون

 

برای خرید رنگ نیپون کافیست به یکی از نمایندگی های فروش آن مراجعه کنید. در صورت خرید رنگ نیپون از نمایندگی های معتبر آن، هیچ نگرانی در مورد کیفیت و اصالت آن نخواهید داشت.

حال می دانید که برای خرید رنگ نیپون بهتر است به مراکز عمده پخش رنگ نیپون مراجعه کنید. فروش رنگ در این نمایندگی ها هم از نظر کارایی و هم از نظر قیمت متفاوت است. در ادامه به بررسی تنوع اعمال شده در توزیع رنگ نیپون می پردازیم.

بزرگترین مرکز پخش رنگ در ایران

لیست قیمت رنگ نیپون

قبل از خرید رنگ نیپون ابتدا باید از قیمت آن مطلع شوید. مرجع معتبرتری برای استعلام قیمت فروش رنگ نیپون از توزیع کننده آن پیدا نمی کنید. با این حساب کافی است به وب سایت Central Color Player  مراجعه کنید. به این ترتیب لیست قیمت فروش رنگ بر اساس نرخ روز در اختیار شما قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که قیمت این رنگ تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. از همه مهمتر، نوع رنگ انتخابی باعث تفاوت قیمت بین این رنگ ها می شود. علاوه بر این، توزیع عمده رنگ Nippon بسیار ارزان تر است، تا زمانی که رنگ نیپون را به تعداد بالا بخرید.

 4 دسته کلی رنگ نیپون به شرح زیر است:

رنگ روغن

رنگ پلاستیک

رنگ آکریلیک

رنگ پرایمر

تمام محصولات ارائه شده توسط این برند را در یک مرکز فرش می تانید انتخاب کرده و خریداری کنید. انواع رنگ های این برند را در نمایندگی های فروش آن خواهید دید.

رنگ اکریلیک نیپون

رنگ روغن نیپون و تنوع آن

بزرگترین مرکز پخش رنگ در ایران

در بین انواع رنگ های ساختمانی، رنگ های روغنی دارای قدمت بیشتری می باشند. دلیل اصلی محبوبیت این رنگ ها به ساختار شیمیایی آنها برمی گردد. زیرا رنگ های روغنی ضد آب و قابل شستشو هستند.  به این دلیل که پایه حلال روغنی دارند و در آب حل نمی شوند. با این شرایط این نوع رنگ نیپون به راحتی با آب شسته و پاکیزه می شود.

در حالی که رنگ های پلاستیکی پایه آبی دارند و معمولا در برابر آب، مقاومت کمی دارند. انواع رنگ روغن موجود در نمایندگی رنگ نیپون به شرح زیر می باشد:

رنگ روغنی براق

رنگ روغنی نیمه براق

رنگ روغنی مات

رنگ روغنی نیپون

پس از مراجعه به مراکز عمده پخش رنگ نیپون و یا حتی فروشگاه رنگ نیپون، طیف وسیعی از رنگ های ساختمانی را مشاهده خواهید کرد. اگر قصد خرید رنگ روغن را دارید؛ دستان شما برای انتخاب از بین انواع براق، نیمه براق و مات باز است. بد نیست کمی با خواص بی نظیر این رنگ ها آشنا شوید.

رنگهای روغنی در تمامی انواع ذکر شده جزو رنگهای آلکیدی هوای خشک محسوب می شوند. کاربرد این رنگ ها شامل حفاظت و رنگ آمیزی سطوح چوبی و فلزی در داخل و خارج ساختمان می باشد. از پر رنگ ترین ویژگی های این نوع رنگ نیپون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ های متنوع

پوشش قوی

چسبندگی عالی

مقاومت در برابر سایش

مقاومت در برابر حلال های هیدروکربنی

پایداری در برابر رطوبت

پایداری در مواجهه با تغییرات اقلیمی

رنگ پلاستیکی نیپون

رنگ پلاستیک نیپون و انواع آن

از دیگر رنگ‌های ساختمانی رایج می‌توان به رنگ‌های پلاستیکی اشاره کرد. این رنگ ها بر پایه رزین امولسیونی پلی وینیل استات (نوعی لاتکس) ساخته شده اند. رنگ های پلاستیک به دو صورت فول و نیمه پلاستیکی تولید می شوند. در مورد رنگ های تمام پلاستیک باید به مقاومت قابل توجه آنها در برابر آب اشاره کرد.

اما این رنگ ها قابل شستشو نیستند. علاوه بر این، آنها کمتر در بازار رایج هستند. اما برای کسانی که به رنگ پلاستیک علاقه دارند آنها همیشه می توانند به نمایندگی های رنگ نیپون مراجعه کنند. از جهتی رنگ های نیمه پلاستیک نسبت به رنگ های تمام پلاستیک در برابر آب مقاومت کمتری دارند.

ضمن اینکه بیشتر در رنگ آمیزی ساختمان کاربرد دارند و همچنین قیمت مناسب تری دارند. رنگ نیمه پلاستیک مات ممتاز و رنگ نیمه پلاستیک کلاسیک نیپون دو نوع رایج از این رنگ ها هستند. موارد ذکر شده بر پایه رزین کوپلیمر PVA می باشد. پوشش آنها عالی است و مخصوصا برای رنگ آمیزی سقف استفاده می شود.

رنگ اکریلیک و تنوع آن

رنگ های اکریلیک نیپون یکی از محبوب ترین رنگ های ساختمانی است. استفاده از این رنگ ها زیبایی ساختمان ها را تضمین می کند. این زیبایی در نمای داخلی و خارجی ساختمان نمایان می شود. هنگام خرید رنگ نیپون اکریلیک باید به چند نکته توجه کنید.

این نوع رنگ به همه قسمت های ساختمان نمی خورد. در صورت غفلت و استفاده از رنگ اکریلیک نیپون در مکان نامناسب یا اشتباه؛ نتیجه خوبی نخواهید گرفت. از اتلاف وقت و انرژی گرفته تا زشتی و حتی تخریب ساختمان! توجه داشته باشید که تمامی موارد فوق زیان مالی را در پی خواهد داشت.

خواص رنگ اکریلیک نیپون

انواع رنگ های اکریلیک شامل نیمه براق خاص، مات خاص و مات می باشد. این نوع رنگ های ساختمانی از بهترین رزین اکریلیک پایه آب ساخته می شوند. از بارزترین ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چسبندگی عالی و قوی

غیر قابل اشتعال و قابل اشتعال

پوشش بسیار قوی برای رنگ آمیزی سطوح ساختمانی سیمان، آجر و گچ.

اگر در مراحل خرید رنگ نیپون به سراغ رنگ های اکریلیک رفته اید باید بدانید که خواص این رنگ ها در هر سه نوع نیمه براق خاص، مات و مات خاص یکسان است. تنها تفاوت رنگ های مات خاص است، زیرا این رنگ ها می توانند تمامی سطوح داخلی و خارجی ساختمان را پوشش دهند.

 

خرید و فروش رنگ نیپون

رنگ آستر (پرایمر) نیپون

لایه آستر همانطور که از نامش پیداست؛ یک نوع پوشش برای سطوح رنگ شده است. در واقع این لایه سطح را در برابر رنگ مقاوم می کند. به این ترتیب از جذب و نفوذ رنگ به داخل بستر جلوگیری می کند. با این حساب، مهم نیست که چه سطحی را نگ آمیزی می کنید.

یا حتی از چه رنگی استفاده کردید. زیرا در صورت عدم وجود آستر مقداری از رنگ شما به قسمت داخلی سطح می رود. در نتیجه باید چندین لایه رنگ کنید. تا در نهایت به رنگ مورد علاقه خود برسید! این کار باعث افزایش مصرف رنگ و همچنین طولانی شدن زمان اجرای آن می شود.

در این شرایط پرایمرها به کمک شما می آیند و هرگونه درز و شکاف احتمالی سطح را پر می کنند. در مجموع رنگ نهایی از آب کاملا یکنواخت است.

خصوصیات پرایمر

پرایمر یا آستر معمولا سفید یا شفاف است؛ زیرا استفاده از آن رنگ اصلی را تغییر نمی دهد. به طور کلی نیازی به تغییر رنگ پرایمرها نیست. با این حال گاهی اوقات شرایط ایجاب می کند که مقداری رنگدانه به پرایمر اضافه شود. به این ترتیب رنگ پرایمر و رنگ مورد نظر به هم نزدیک می شوند.

 

بزرگترین مرکز پخش رنگ در ایران

 

این تکنیک وقتی به کارشما می آید که رنگ جدید انتخابی بسیار روشن تر از رنگ سطح فعلی باشد. در این صورت، اگر رنگ پرایمر را نزدیک به رنگ نهایی انتخاب کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت. از آسترهای برند نیپون می توان به رنگ پرایمر اپوکسی اشاره کرد. این محصول بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید ساخته شده است.

در نتیجه یک پرایمر با کیفیت بالا در نظر گرفته می شود و برای موارد زیر استفاده می شود:

پپیش گیری از زنگ زدگی سطوح

مقاومت شیمیایی سطوح

حفاظت از سطح

در هنگام خرید رنگ نیپون به شما پیشنهاد می کنیم به نمایندگی های فروش معتبر مراجعه کنید؛ زیرا این نمایندگی ها، توزیع کننده اصلی رنگ نیپون نیز هستند. خرید از این مراکز می تواند به شما اطمینان دهد که رنگی با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب کرده اید.

تماس مستقیم با پخش رنگ مرکزی

026-34441580 / 026-34441582

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *