بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ درس بزرگ رونالدو به منتقدان ستاره‌های تیم ملی ایران + سند

احساساتی شدن کریستیانو رونالدو هنگام پخش سرود ملی پرتغال ؛ کلاسی آموزشی برای برای هموطنانی که خواهان سکوت بازیکنان تیم ملی هنگام پخش سرود ایران هستند

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ | ۸:۳۰


کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در هنگام پخش سرود ملی این کشور نتوانست جلوی اشکش را بگیرد. این در حالی هست که عده ای از کاربران فضای مجازی معتقد هستند که ملی پوشان کشورمان هنگام پخش سرود ملی ایران ، باید سکوت کنند . شاید دیدن این حرکت رونالدو برای این دسته از هموطنانمان یک کلاس آموزشی باشد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی پرتغال در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی غنا رفت .
رونالدو پس از حواشی بسیاری که از چند روز قبل و با مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان ایجاد شده بود و همچنین فسخ قراردادش با منچستریونایتد، امشب در ترکیب اصلی پرتغال قرار گرفت و بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز به بازو بست.
او در نیمه اول این بازی نشان داد که عطش بسیاری برای گلزنی دارد و تمام تلاشش را برای باز کردن دروازه حریف به کار گرفت اما در امر موفق نبود.

با این حال، نکته جالب این بازی این بود که این ستاره 37 ساله پیش از شروع این بازی و در جریان پخش سرود ملی پرتغال مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. 

این در حالی هست که عده ای از کاربران فضای مجازی معتقد هستند که ملی پوشان کشورمان هنگام پخش سرود ملی ایران ، باید سکوت کنند . شاید دیدن این حرکت رونالدو برای این دسته از هموطنانمان یک کلاس آموزشی باشد .

عکسی در حال دست به دست شدن است که نشان می‌دهد این بازیکن سابق رئال مادرید در جریان پخش سرود ملی و در حالی که کنار دیگر هم تیمی‌هایش ایستاده بود به حدی احساساتی شد که شروع به اشک ریختن کرد.
این اولین بار پس از تمامی انتقاداتی که در روزهای اخیر از سوی بسیاری از بازیکنان سابق، کارشناسان و فوتبال‌دوستان از رونالدو شده بود است که او قدم به زمین فوتبال می‌گذارد و به نظر می‌رسد که فشار زیاد این اتفاقات حتی او را هم تحت تاثیر قرار داده است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *