بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان مهدی طارمی برای ولز در آستانه بازی فردا

مهدی طارمی : بهترین عملکرد‌مان را در بازی فردا نشان خواهیم داد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۰
مهدی طارمی : بهترین عملکرد‌مان را در بازی فردا نشان خواهیم داد

مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی با ولز مدعی شد که بهترین عملکرد‌مان را در بازی فردا نشان خواهیم داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشور‌مان تأکید کرد، او و دیگر بازیکنان این تیم تحت هیچ فشاری نیستند و برای فوتبال بازی کردن به قطر آمده‌اند.

مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در گروه B جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت:

هر دو تیم فردا تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. انتظار بازی خوبی را از هر دو تیم داریم و هر دو تیم می‌خواهند در بازی فردا پیروز شوند. باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی درباره اینکه هواداران و معترضانی اطراف تیم ملی هستند، در مورد این موضوع اینطور اظهارنظر کرد:

با همه احترام به دوستان، این مطلب را باید بگویم، چون می‌دانستم سؤالات اینگونه مطرح می‌شود. من هر صحبتی کنم، هیچ تأثیری ندارد. متأسفانه یکسری دوستان طوری که خودشان دوست دارند مطلب می‌زنند و طوری که خودشان دوست دارند برداشت می‌کنند و خبر را بیرون می‌دهند. برای همین من راجع به مسائل سیاسی، خودم می‌توانم در فضای شخصی خودم هر وقت که دوست داشته باشم، صحبت کنم. به دلیل اینکه صحبت‌هایم نصفه پخش شده و یا اینکه دوستان هرچه دوست داشتند، مطرح کردند، نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

طارمی درباره بازی نخست تصریح کرد:

بازی اول فوتبال نبود. به دلیل مسائل زیادی که وجود داشت بحث فوتبالی مطرح نبود و جام جهانی ما از الان شروع شده است. دو بازی مهم داریم که باید در این دو بازی را شش امتیاز بگیریم و بتوانیم دل مردم‌مان را شاد کنیم. ما فقط برای همین مسئله اینجا هستیم و همه بازیکنان دوست دارند دل مردم را در این شرایط شاد کنیم. بهترین عملکرد‌مان را در بازی فردا و در بازی با آمریکا نشان خواهیم داد.

مهاجم تیم ملی درباره نخواندن سرود جمهوری اسلامی ایران از سوی بازیکنان در دیدار اخیر یادآور شد:

توضیح دادم که درباره مسائل سیاسی دوست ندارم، صحبت کنم. فقط یک جواب کوتاه را برای احترام شما می‌گویم. تحت هیچ فشاری نیستیم و اینکه ما آمدیم اینجا تا فوتبال بازی کنیم. نه فقط ما، همه بازیکنانی که در قطر هستند همه برای فوتبال آمدند. شما کار‌تان را به‌عنوان یک خبرنگار انجام می‌دهید. یکسری ورزشی هستند و یکسری سیاسی و اجتماعی. اینجا که فضا، فضا ورزشی و فوتبال است، می‌توانند خبرنگاران فوتبالی حضور داشته باشند که همه طرفداران فوتبال از حواشی و اتفاقات فوتبالی لذت ببرند. نه من و نه هزاران نفر مثل من چیزی را نمی‌توانند تغییر دهند.

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “خط و نشان مهدی طارمی برای ولز در آستانه بازی فردا”

  1. محمد گفت:
    0
    0

    ما باید مثل همیشه محکم و جنگنده برابر تیم ولز بازی کنیم
    با اراده و نترس
    با توکل به خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *