بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره استقلال برای تیم ملی فوتبال ایران

منصور رشیدی : تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند با استراتژی درست ولز را شکست دهد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰
منصور رشیدی پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال گفت : ما یک درصد هم نباید به این فکر کنیم که ولز تیم ضعیفی است و می‌توانیم خیلی راحت مقابل آنها به پیروزی برسیم. ولز بعد از سال‌ها به جام جهانی رسیده است اما اگر کی‌روش تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند می‌توانیم به نتیجه دیدار با ولز امیدوار باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال درباره شکست تیم ملی در نخستین بازی‌اش در جام جهانی 2022 مقابل انگلیس اظهار داشت:

پیش از بازی وقتی ترکیب تیم ملی را دیدم به حدی تعجب کردم که نمی‌توانستم هیچ حرفی بزنم. بازیکنانی در ترکیب اصلی مقابل انگلیس قرار گرفته بودند که اصلاً کنار هم بازی نکرده بودند و هیچ هماهنگی بین خط دفاعی و هافبک ما وجود نداشت، در صورتی که ما در نخستین بازی و مهمترین بازی‌مان مقابل انگلیس بازی می‌کردیم و کی‌روش به لحاظ فنی به هیچ وجه نتوانست درست عمل کند.

وی در واکنش به این موضوع که مصدومیت بیرانوند در ابتدای بازی هم روی عملکرد بد تیم تأثیر گذاشت، گفت:

درست است که وقتی بیرانوند مصدوم شد شوک بزرگی به کل تیم وارد و باعث شد که روحیه بازیکنان پایین بیاید، اما از طرفی هم نباید این‌طور بگوییم که حسینی مقصر بوده است. ساختار دفاعی ما آنقدر بد بود که به هیچ‌وجه نمی‌توانیم مقصر را دروازه‌بان بدانیم. من به جرأت می‌توانم بگویم که حسینی روی هیچ‌کدام از گل‌های انگلیس مقصر نبود.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد:

متأسفانه بازیکنان به لحاظ روحی و روانی به هیچ عنوان آماده بازی با انگلیس نبودند. در شروع بازی هم ترکیب خوبی وارد زمین نشد و عملکرد تیم ملی جای هیچ توجیهی نداشت و ما اصلاً استراتژی برای فوتبال بازی کردن نداشتیم و هیچ چیزی سر جای خودش نبود. اشتباه کی‌روش جابه‌جایی عناصر دفاعی تیم ملی در بازی‌های گذشته مثل شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان بود و در تمام خطوط ناهماهنگ بودیم.

رشیدی در پاسخ به این سؤال که «با این شرایط می‌توانیم به برتری مقابل ولز امیدوار باشیم؟»، خاطر نشان کرد:

ما یک درصد هم نباید به این فکر کنیم که ولز تیم ضعیفی است و می‌توانیم خیلی راحت مقابل آنها به پیروزی برسیم. ولز بعد از سال‌ها به جام جهانی رسیده است و می‌خواهد نتیجه خوبی هم بگیرد، اما اگر کی‌روش تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند می‌توانیم به نتیجه دیدار با ولز امیدوار باشیم.

وی خاطر نشان کرد:

تیم ملی اگر در بازی با انگلیس هم با ترکیب بهتری بازی می‌کرد با این نتیجه شکست نمی‌خورد. مطمئناً تیم ملی به لحاظ فوتبالی چیزی کم ندارد و در این شرایط بیشتر باید روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم. باید بازی با انگلیس را فراموش کنیم و ‌به تاریخ بسپاریم. کی‌روش و بازیکنان باید بازی اول با انگلیس را کنار بگذارند و ‌با اعتمادبه‌نفس و روحیه بالا و استراتژی درست بازی کنند. با این اوصاف قطعاً پیروزی مقابل ولز دور از دسترس نیست.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *