بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره استقلال به کی روش + عکس

مهدی پاشازاده : نفرات تیم ملی فوتبال ایران اشتباه چیده شده بودند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰
مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال گفت : اگر به ضربات ایستگاهی آن بازی دقت کنید به راحتی متوجه می شوید که نفرات به اشتباه چیده شده بودند و همه چیز از همین موضوع شروع شد و بعد از آن اشتباهات فردی که باعث تقویت روحیه حریف شد و در این نتیجه فاجعه بار دخیل بود. از حق نگذریم که انگلیس هم یک تیم کامل و خوب بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخی از کارشناسان بر این باورند که با ارائه بازی مبتنی بر تمرکز مقابل ولز و پیروزی بر این تیم، می توانیم شانس صعود خود را زنده کنیم. مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال که یکی از همین کارشناسان است گفت:

باخت به انگلیس چند دلیل داشت که مهم‌ترین آنها شامل عدم تمرکز بازیکنان، عدم یکدلی و از همه مهم‌تر ارنج بدی که آقای کی‌روش برای بازی در نظر گرفت بود. البته یکسری اتفاقات فوتبالی باعث شد چنین نتیجه ای رقم بخورد.

او درباره تعویض اجباری دروازه‌بان در این بازی گفت:

در همان ابتدای بازی تیم به لحاظ روانی به هم ریخت و با مصدومیت بیرانوند این شرایط بدتر هم شد. منتها به اعتقاد من سید حسین حسینی روی گل‌هایی که ایران دریافت کرد مقصر نبود چرا که خط دفاعی ما اشتباهات زیادی مرتکب شدند و نباید همه چیز را به پای دروازه‌بان بنویسیم.

وی در ادامه گفت:

اگر به ضربات ایستگاهی آن بازی دقت کنید به راحتی متوجه می شوید که نفرات به اشتباه چیده شده بودند و همه چیز از همین موضوع شروع شد. بعد از آن اشتباهات فردی که باعث تقویت روحیه حریف شد و در این نتیجه فاجعه بار دخیل بود. از حق نگذریم که انگلیس هم یک تیم کامل و خوب بود.

مدافع پیشین تیم ملی درباره احتمالاتی که پیش از آغاز رقابت‌ها مطرح شده بود نیز گفت:

پیش از شروع بازی‌ها اکثر کارشناسان معتقدند بودند شانس آورده‌ایم که بازی اول به انگلیس خورده‌ایم چرا که شاید این تیم آمادگی و هماهنگی لازم را نداشته باشد اما دیدیم که اینطور نبود و هر صحبتی که مطرح شد صرفا بر اساس احتمالات روی کاغذ بود. اگر ما مقابل انگلیس مساوی می‌گرفتیم احتمال زیادی برای پیروزی مقابل ولز و آمریکا قائل بودیم اما در حال حاضر این موضوع برعکس شده است.

مهدی پاشازاده در پایان با اشاره به شانس صعود شاگردان کی روش، گفت :

باید این را بپذیریم که با بدشانسی در یک گروه سخت قرار گرفته ایم و  بازی با ولز هم سختی خودش را دارد. تنها امیدواری من این هست که بچه‌های ما نیز به خودشان آمده اند و تقریبا فهمیده اند از این گروه چه می‌خواهند و این خیلی مهم است. حباب ترس بازیکنان ایران شکسته شده و به همین دلیل می توانیم روز جمعه با تمرکز بیشتری مقابل ولز بازی کنیم.

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *