بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شورش دی‌بروینه در بلژیک: یکی او را آرام کند!

جر و بحث عجیب کوین دی بروینه با روبرتو مارتینز پس از گل بلژیک به کانادا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۱
کوین دی‌بروینه

تصاویر عجیبی که نشان داد کوین دی‌بروینه در بازی بلژیک مقابل کانادا بعد از گلزنی تیمش خوشحالی نکرد و با سرمربی و یکی از هم‌تیمی‌هایش جر و بحث داشت خبرساز شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تصاویر عجیبی که نشان داد کوین دی‌بروینه در بازی تیم ملی بلژیک مقابل کانادا بعد از گلزنی تیمش خوشحالی نکرد و با سرمربی و یکی از هم‌تیمی‌هایش جر و بحث داشت خبرساز شده است.

به گزارش پارس فوتبال، تنها پانزده بار لمس توپ در نیمه اول، به مقصد نرسیدن نیمی از پاسها، دست تکان دادن به نشانه نارضایتی از همبازی‌ها، خوشحالی نکردن بعد از گل بلژیک، درگیری لفظی با سرمربی و توبی آلدرویرلد؛ اینها صحنه‌های عجیبی بود که امشب از کوین دی‌بروینه مخابره شد تا نشان دهد او در تیم ملی کشورش مشکل دارد.

دی‌بروینه که در سراسر مسابقه عصبانی به نظر می‌رسید بعد از به ثمر رسیدن گل برتری بلژیک توسط باتشوایی به جای خوشحالی در کنار هم‌تیمی‌هایش به کنار خط رفت و با عصبانیت با سرمربی‌اش، روبرتو مارتینز، شروع به صحبت کرد. با اضافه شدن توبی آلدرویرلد به این دو ماجرا به درگیری لفظی تبدیل شد.

آلدرویرلد انگشت اشاره‌اش را مقابل صورت دی‌بروینه گرفت و مشخص بود که به او به شدت اعتراض می‌کند. دی‌بروینه هم با یک حرکت نشان داد که قصد ندارد فضا را آرام‌تر کند و کوتاه بیاید. دی‌بروینه به آلدرویرلد اشاره کرد که باید سر جایش بماند و در بحث او و مارتینز دخالت نکند. از رفتار دی‌بروینه در طول مسابقه مشخص بود که از عملکرد و سیستم بازی بلژیک اصلا راضی نیست.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *