بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش مارتینز به پیروزی دشوار بلژیک برابر کانادا

روبرتو مارتینز : خوب نبودیم ولی مهم سه امتیاز بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۱
روبرتو مارتینز

روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل کانادا گفت با اینکه بلژیک فوتبال خوبی بازی نکرد ولی مهم کسب سه امتیاز در بازی اول بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل کانادا گفت با اینکه بلژیک فوتبال خوبی بازی نکرد ولی مهم کسب سه امتیاز در بازی اول بود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی بلژیک در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر موفق شد کانادا را با تک‌گل میچی باتشوایی با نتیجه 1-0 شکست دهد.

این پیروزی در حالی به دست آمد که کانادایی‌ها در نیمه اول صاحب یک پنالتی شدند ولی تیبو کورتوا سنگربان بلژیک موفق شد در مقابل آلفونسو دیویس موفق عمل کرده و دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، در پایان بازی به خبرنگاران گفت با اینکه از بازی تیمش کاملا راضی نیست ولی مهم در بازی اول کسب سه امتیاز بوده و در نتیجه بلژیک موفق شده به هدف خود دست پیدا کند.

سرمربی شیاطین سرخ در گفتگو با خبرنگاران گفت:

عملکرد بلژیک در این بازی

بازی سختی بود. باید واقع‌گرا باشیم و اعتراف کنیم که خوب بازی نکردیم. کانادایی‌ها در رسیدن به هدفی که برای خودشان ترسیم کرده بودند موفق‌تر از ما بودند. ولی ما با استعداد بازیکنان و تجربه بالای آنها موفق شدیم به پیروزی برسیم.

درخشش تیبو کورتوا در مهار پنالتی

به لطف درخشش دروازه‌بان‌مان گل نخوردیم و او با مهار پنالتی باعث شد در بازی بمانیم. به نظرم کانادا از نظر عملکرد نمره بهتری از ما می‌گیرد.

مهم کسب سه امتیاز بود

ما بردیم و این مهمترین چیز بود. مثل همیشه باید در این تورنمنت بازی به بازی بهتر بشویم و برخی نکات را اصلاح کنیم. خیلی از تیمهای بزرگ بازی اول‌شان را باختند. در یک جام جهانی همه تیمها که می‌خواهند موفق باشند باید به تدریج بهتر بشوند ولی اگر در حین این روند بتوانید بازی‌هایتان را ببرید آن وقت است که می‌توان از شما به عنوان یک مدعی یاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *