بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش مربی جوان کانادا به شکست تلخ برابر بلژیک

جان هردمن : به بچه‌ها گفتم دمار از روزگار کرواسی درمی‌آوریم!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۷
جان هردمن

جان هردمن سرمربی کانادا، می‌گوید بعد از شکست 1-0 مقابل بلژیک به بازیکنانش گفته ناراحت نباشند چرا که در بازی بعدی دمار از روزگار کرواسی درخواهند آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جان هردمن سرمربی کانادا، می‌گوید بعد از شکست 1-0 مقابل بلژیک به بازیکنانش گفته ناراحت نباشند چرا که در بازی بعدی دمار از روزگار کرواسی درخواهند آورد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی کانادا جام جهانی 2022 قطر را امشب با شکست 1-0 مقابل بلژیک آغاز کرد. کانادایی‌ها نمایش قابل قبولی ارائه دادند و اگر پنالتی آلفونسو دیویس در نیمه اول توسط تیبو کورتوا مهار نشده بود می‌توانستند از بلژیک امتیاز بگیرند. اما در نهایت آنها در اولین بازی خود در این تورنمنت 1-0 شکست خوردند.

کانادا آنقدر خوب بازی کرد که حتی روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، در پایان بازی اعتراف کرد تیمش خوب نبوده و با تجربه بالاتر و مهارت بازیکنانش موفق به کسب سه امتیاز شده است.

در پایان بازی اولین سوالی که خبرنگاران از جان هردمن، سرمربی کانادا، پرسیدند این بود که بعد از سوت پایان مسابقه علت شکل‌‌گیری حلقه اتحاد کانادایی‌ها به دور سرمربی‌شان چه بوده و هردمن به آنها چه گفته است.

هردمن در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

به بچه‌ها گفتم نگران نباشید، دمار از روزگار کرواسی درمی‌آوریم

بعد از بازی به بچه‌ها گفتم نشان دادید که بازیکنانی در سطح جام جهانی هستید و به اینجا تعلق دارید. گفتم در بازی بعدی می‌رویم و دمار از روزگار کرواسی درمی‌آوریم. به همین سادگی.

به بازیکنان کانادا افتخار می‌کنم

از عملکرد بازیکنانم نه تنها راضی هستم بلکه به آنها افتخار می‌کنم. ولی یک تیم باید در بازی اول سه امتیاز را بگیرد. ما امشب این فرصت را داشتیم که پیروز میدان بشویم. هدف ما این بود که از دستش دادیم. ولی از عملکرد بچه‌ها واقعا راضی‌ام. آنها نشان دادند که می‌توانند در جام جهانی حرف برای گفتن داشته باشند. آنها به نظرم کاری کردند هواداران کانادایی احساس غرور کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *