بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک و ناامیدی مطلق در اردوی آلمان

ناراحتی شدید بازیکنان تیم ملی آلمان از شکست برابر ژاپن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۵۶
ناراحتی شدید بازیکنان تیم ملی آلمان از شکست برابر ژاپن

پس از باخت دور از انتظار تیم ملی آلمان در مقابل تیم ملی ژاپن، بازیکنان مانشافت خود را سرزنش می کنند و از نتیجه به دست آمده بسیار نا امید هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از باخت دور از انتظار تیم ملی آلمان در مقابل تیم ملی ژاپن، بازیکنان مانشافت خود را سرزنش می کنند و از نتیجه به دست آمده بسیار نا امید هستند.

به گزارش پارس فوتبال، اولین دیدار در گروه E رقابت های جام جهانی در قطر، میان آلمان و ژاپن برگزار شد که سامورایی ها در عین ناباوری شاگردان فلیک را شکستند دادند و موفق شدند به دومین تیم شگفتی ساز در این تورنومنت بدل شوند. تیم ملی آلمان با متحمل شدن این شکست، یک دژاووی تلخ را برای هواداران خود به وجود آورده است. ژرمن ها تحت هدایت یواخیم لو در دوره قبلی جام جهانی، بازی اول خود مقابل مکزیک را با نتیجه 1-0 واگذار کرد و نهایتا با کسب تنها 3 امتیاز در گروه خود قعرنشین شدند و از صعود به دور حذفی باز ماندند.
حالا در جام جهانی 2022 در حالی اولین دیدار خود را مقابل ژاپن باختند که در گام بعدی می بایست به مصاف اسپانیای جوان و بی رحم لوییز انریکه بروند.

در دیدار شب گذشته آنها مقابل ژاپن، شاگردان هانسی فلیک موقعیت های فراوانی را در محوطه جریمه ژاپن از دست دادند و نهایتا اسیر سخت کوشی شاگردان هاجیمه موریاسو و تعویض های استثنایی این مربی شدند.
ایلکای گوندوگان و توماس مولر دو تن از ستاره های تیم ملی آلمان، نسبت به نتیجه ای که مقابل ژاپن کسب کردند احساس ناامیدی داشتند و خودشان را مقصر این باخت دانستند.
گوندوگان در مصاحبه پس از بازی گفت :

ما کار را برای ژاپن خیلی راحت کردیم. به خصوص در صحنه گل دوم!
نمی دانم تا به حال گلی راحت تراز آن در جام جهانی زده شده است یا نه.
ما در رقابت های جام جهانی حضور داریم و نباید این اتفاقات رخ دهد.
ما در اکثر دقایق بر بازی مسلط بودیم. موقعیت‌های ایده آلی داشتیم و متاسفانه گل دوم را به ثمر نرساندیم.
ما به خوبی موقعیت سازی کردیم اما به خودمان باور نداشتیم.

توماس مولر نیز درمورد این دیدار و شکستی که خوردند گفت :

در حال حاضر هنوز کمی شوکه هستم.
یک بازی خوب، با تبدیل موقعیت ها به گل ختم می شود. این که اکنون با شکست اینجا هستیم مزخرف است. دو گلی که دریافت کردیم به این معنی نبود که مستحق باخت بودیم.
در نهایت باید خودمان را مقصر این شکست بدانیم.
تحلیل این شکست از دیدگاه ورزشی آسان است اما درک احساسی آن سخت است. در واقع ما می خواستیم این فشار روانی صعود نکردن را از خودمان برداریم اما حالا یک نقطه ضعف مطلق داریم و باید مقابل اسپانیا پیروز شویم.

تقابل بعدی شاگردان فلیک، با تیم ملی اسپانیایی خواهد بود که تورنومنت را طوفانی شروع کرده و با 7 گل کاستاریکا را در هم کوبیده است.

این دیدار در روز یکشنبه برگزار خواهد شد و در صورت پیروزی لاروخا، مجددا تیم ملی آلمان در دور گروهی حذف می شود و این کابوس برای ژرمن ها تکرار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *