بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تعجب دی بروینه از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین

کوین دی بروینه : نمی دانم چرا بهترین بازیکن زمین شدم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۲۴
کوین دی بروینه

کوین دی بروینه بلژیکی پس از برد مقابل کانادا جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد اما به اذعان خودش عملکرد خوبی نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کوین دی بروینه هافبک بلژیکی پس از برد مقابل کانادا جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد اما به اذعان خودش عملکرد خوبی نداشته و از دریافت این جایزه متعجب شده است.

به گزارش پارس فوتبال، در شبی که تیم ملی بلژیک عملکرد ضعیفی داشت، شاگردان روبرتو مارتینز توانستند در اولین دیدار، از سد کانادا عبور کنند و 3 امتیاز سخت اما شیرین این مسابقه را به دست آورند.

تیبو کورتوآ بهترین سنگربان دنیا در فصل 2022، در نیمه ابتدایی پنالتی آلفونسو دیویس را به خوبی مهار کرد و تیمش را در جریان بازی نگه داشت.

سپس در شب کم فروغ بازیکنان بلژیک، میچی باتشوایی از تک موقعیت به دست آمده بهترین استفاده را کرد و با تک گلی که در مقابل تیم ملی کانادا به ثمر رساند، 3 امتیاز را به حساب شیاطین سرخ اروپا واریز کرد.

پس از این دیدار جایزه بهترین بازیکن میدان به فوق ستاره باشگاه منچسترسیتی یعنی کوین دی بروینه تعلق گرفت اما او که از عملکرد خود در این دیدار رضایت نداشت، از دریافت این جایزه متعجب شد و به خبرنگار گفت :

ما به اندازه کافی به عنوان یک تیم، خوب بازی نکردیم. من هم به اندازه کافی خوب نبودم. نمی دانم چرا بهترین بازیکن زمین شدم؛ شاید به خاطر نامم این جایزه را گرفتم. کانادا شایسته اعتبار و تحسین است. ما نتوانستیم از پرس آنها عبور کنیم. امشب همه از جمله من بازی خوبی انجام ندادیم اما در نهایت راهی برای پیروزی پیدا کردیم.

این پیروزی موجب شد بلژیکی ها در صدر گروه F قرار بگیرند چون دیگر تیم های گروه یعنی کرواسی و مراکش به تساوی بدون گل رضایت دادند و به تک امتیاز بازی قانع شدند. کانادا نیز در پایان دور اول، قعرنشین گروه است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *