بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز روز چهارم جهانی 2022 ؛ اسپانیا، آلمان، کرواسی و بلژیک وارد می شوند

آلمان-ژاپن ، اسپانیا-کاستاریکا ، بلژیک-کانادا و مراکش-کرواسی در روز چهارم جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۵
جام جهانی 2022

روز چهارم جام جهانی 2022 با برگزاری چهار بازی پشت سر گذاشته خواهد شد. اسپانیا، آلمان، بلژیک و کرواسی نیز وارد کارزار رقابت می شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز چهارم جام جهانی 2022 با برگزاری چهار بازی پشت سر گذاشته خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، طی سه روز نخست جام جهانی 2022، بازی های اول چهار گروه نخست برگزار شد. امروز در چهارمین روز از مسابقات، شاهد برگزاری چهار دیدار خواهیم بود که طی آن تیم های دو گروه E و F کار خود را در قطر شروع خواهند کرد.

مراکش و تیم ملی کرواسی از گروه F اولین بازی امروز را از ساعت 13:30 برگزار خواهند کرد. مراکش در دوره قبلی جام جهانی، کار خود را با شکست یک بر صفر مقابل ایران شروع کرده بود. این تیم حالا به دنبال شروعی متفاوت مقابل نایب قهرمان جام جهانی 2018 است. دیگر دیدار گروه F را بلژیک و کانادا از ساعت 22:30 برگزار خواهند کرد.

گروه E، دیگر گروهی است که بازی های آن را امروز شاهد خواهیم بود. آلمان و ژاپن از ساعت 16:30 اولین بازی این گروه را برگزار می‌کنند. تیم ملی اسپانیا و کاستاریکا از ساعت 19:30 و از همین گروه به مصاف هم خواهند رفت.

در پایان بازی های نخست چهار گروه جام جهانی، تیم های اکوادور/هلند، انگلیس، عربستان و فرانسه صدرنشین گروه های خود هستند. دور نخست مرحله گروهی، فردا با برگزاری بازی‌های دو گروه G و H به پایان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *