بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوکا مودریچ : قسم می‌خوریم که با جان و دل برای کرواسی تلاش کنیم

نشست خبری لوکا مودریچ پیش از دیدار کرواسی و مراکش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۷
نشست خبری لوکا مودریچ پیش از دیدار کرواسی و مراکش

لوکا مودریچ در آستانه دیدار کرواسی مقابل مراکش می‌گوید کرواسی در این جام جهانی جاه‌طلبی زیادی دارد و چشم به مراحل بالا دوخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی کرواسی، در آستانه دیدار این تیم مقابل مراکش می‌گوید کرواسی در این جام جهانی جاه‌طلبی زیادی دارد و چشم به مراحل بالا دوخته است.

به گزارش پارس فوتبال، جام جهانی 2022 برای کرواسی از فردا و دیدار مقابل تیم ملی مراکش آغاز می‌شود. لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی کرواسی و ستاره رئال مادرید، در کنفرانس خبری پیش از این بازی با روحیه بالا مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت کروات‌ها برای این تورنمنت جاه‌طلبی‌های بزرگی دارند.

کرواسی جام جهانی قطر را به عنوان نایب‌قهرمان دوره گذشته آغاز می‌کند. علاوه بر کرواسی و مراکش، دو تیم بلژیک و کانادا هم در این گروه حضور دارند.

مودریچ که در کنار زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کشورش، در یک کنفرانس خبری شرکت کرده بود به خبرنگاران گفت:

نتیجه بازی بین کرواسی و مراکش

من برای لذت بردن از فوتبال اینجا هستم. برای بازی کردن در یک تورنمنت خوب و این تنها چیزی است که در ذهن دارم. ما به قابلیت‌هایمان ایمان داریم. باید مثل بازی‌های گذشته متحد باشیم چون در این صورت می‌توانیم انتظار درخشش در این جام را داشته باشیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و مطمئنم فردا در اوج آمادگی خواهیم بود و نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

انتظار مودریچ از احتمال موفقیت کرواسی در این جام

من شخصا خیلی خوشبین هستم. ما همانطور که انتظار می‌رود هیجان زیادی داریم که طبیعی است و نشانه خوبی به حساب می‌آید. من شخصا از اینکه برای چهارمین بار در جام جهانی حضور دارم و رهبر کرواسی در زمین هستم خوشحال و هیجان‌زده‌ام. ما همه آماده و مشتاق هستیم.

اگر کرواسی قهرمان جام جهانی بشود بازنشسته می‌شوی؟

بازنشستگی من؟ خدا نکند. ولی اگر می‌دانستم قهرمانی کرواسی فقط با بازنشستگی من ممکن است همین حالا این کار را می‌کردم. ولی بگذارید برای هواداران یک پیام بدهم. ما همه کار خواهیم کرد تا شما را خوشحال کنیم. قسم می‌خوریم که با جان و دل برای کرواسی تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *