بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر تلخ دشان به فرانسوی ها پس از برتری برابر استرالیا

دیدیه دشان : متاسفانه مصدومیت هرناندز جدی است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۲۳
دیدیه دشان

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل استرالیا از مصدومیت لوکاس هرناندز در این مسابقه ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل استرالیا از مصدومیت لوکاس هرناندز در این مسابقه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پارس فوتبال، لوکاس هرناندز ، مدافع تیم ملی فرانسه، در دقایق اولیه دیدار دیشب این تیم مقابل استرالیا آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد.

با توجه به فهرست بلندبالای مصدومین تیم ملی فرانسه این موضوع برای دیدیه دشان آنقدر مهم بود که حتی با وجود پیروزی 4-1 تیمش در پایان ترجیح داد بخش اصلی حرف‌هایش با رسانه‌‌ها را به ابراز نگرانی از شرایط مصدومیت هرناندز اختصاص دهد.

درحالیکه در دقایق ابتدایی اوضاع برای فرانسه اصلا خوب پیش نمی‌رفت و آنها با یک گل از استرالیا عقب افتاده بودند در دقیقه 12 مسابقه تنها چند دقیقه بعد از دریافت گل، لوکاس مصدوم شد و کادر پزشکی او را به بیرون از زمین منتقل کردند. دشان به جای او برادرش تئو هرناندز، دفاع چپ میلان، را راهی میدان کرد.

دشان در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:

در اوایل مسابقه گل خوردیم که مثل آب سردی بود که روی سرمان ریختند. ولی آنچه باید را انجام دادیم و به بازی برگشتیم. در نیمه دوم آنقدر خوب بودیم که می‌توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم. ولی در این مسابقه آنقدر خوب کار کردیم و آنقدر نکات مثبت داشتیم که هر چه تعریف کنیم کم است.

بازی خشن و فیزیکی استرالیا

استرالیایی‌ها در نیمه اول فیزیکی بازی کردند. در نیمه دوم اوضاع فرق کرد ولی اگر قرار است کسی ستایش شود تنها بازیکنان من شایسته تقدیر و ستایش هستند.

مصدومیت لوکاس هرناندز

او باید توسط کادر پزشکی معاینه شود و جواب تست‌ها بیاید ولی به نظر من که مصدومیتش جدی بود. ولی باید منتظر بمانیم تا تایید شود. چاره‌ای نیست. این هم جزئی از فوتبال است. این مهمترین نقطه سیاه بازی امشب برای فرانسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *