بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به تیم ملی عربستان ؛ بردی که تلخ شد

غیبت قطعی یاسر الشهرانی و سلمان الفرج در ادامه جام جهانی به دلیل مصدومیت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۶
تیم ملی عربستان

تیم ملی عربستان دو مصدوم جدی در بازی با آرژانتین داد. این تیم در کمال ناباوری توانست امروز آلبی سلسته را شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی عربستان دو مصدوم جدی در بازی با آرژانتین داد.

به گزارش پارس فوتبال، هرچند هروه رنار موفق شد برد ارزشمند تیم ملی عربستان مقابل آرژانتین را در تاریخ این کشور ثبت کند، اما او برای دو دیدار آینده مرحله گروهی مقابل لهستان و مکزیک، دو ستاره‌اش را از دست داد و نمی‌تواند از مدافع چپ و کاپیتان خود بهره ببرد.

پس از اینکه اعلام شد یاسر الشهرانی، مدافع چپ و بازیکن باتجربه تیم ملی عربستان بخاطر شکستگی استخوان صورت و فک نمی‌تواند تا پایان جام جهانی بازی کند و باید اردوی سعودی‌ها را ترک کند، حالا خبر رسیده یک بازیکن دیگر از این تیم هم قادر به ادامه حضور در مسابقات آینده نیست.

سلمان الفرج، کاپیتان تیم ملی عربستان که در ترکیب این تیم برابر آرژانتین حضور داشت و در وقت‌های تلف شده نیمه اول تعویض شد، بنابر اعلام هروه رنار سرمربی این تیم به طور قطعی در دیدارهای آینده جام جهانی حضور نخواهد داشت.

این هافبک تیم ملی عربستان که در دوره قبلی جام جهانی یک گل زده بود، امروز پس از یک ارسال توسط بازیکنان آرژانتین در لحظات پایانی نیمه اول، به دلیل کشیدگی شدید عضله ران نتوانست به بازی ادامه بدهد و تعویض شد و حالا به طور رسمی خبر رسیده ادامه بازی‌ها را از دست داده است.

سلمان الفرج با وجود مصدومیت و پای آتل گرفته، در پایان دیدار مقابل آرژانتین با عصا در جشن بازیکنان تیمش شرکت کرد و وارد زمین شد تا هم‌بازیان خود را در آغوش بگیرد و به آنها تبریک بگوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *