بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره استقلال نقطه ضعف ترکیب کی روش مقابل انگلیس

عملکرد ضعیف روزبه چشمی در دیدار مقابل انگلیس

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۲۳:۱۴
روزبه چشمی

حضور روزبه چشمی در قلب خط دفاعی و در کنار سید مجید حسینی یک سورپرایز نه یک اشتباه بزرگ بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزبه چشمی بازیکن دو پسته است اما بارها و بارها ثابت شده او در پست هافبک دفاعی بازیکن بهتری است تا مدافع میانی به خصوص در این شرایط سنی. ریکاردو ساپینتو بعد از حضور در استقلال در بازی های ابتدایی خیلی زود متوجه این موضوع شد و این بازیکن را یک خط جلوتر آورد تا به عنوان تک بازیکن در جلوی خط دفاعی بازی کند و دو هافبک هم روی دست او بازی کنند.
ترکیب امروز تیم ملی در دیدار بر انگلیس اعلام شد، حضور روزبه چشمی در قلب خط دفاعی و در کنار سید مجید حسینی یک سورپرایز نه یک اشتباه بزرگ بود، چرا که پست تخصصی این بازیکن هافبک دفاعی است و در این پست ارایه گر بازی های خوبی در استقلال در یازده هفته سپری شده از مسابقات بود. این اشتباه در حالی صورت گرفت که تیم ملی روی نیمکت و در این پست چند بازیکن تخصصی داشت. محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده که در بازی های مقدماتی نمایش خوبی در فاز دفاعی داشتند.
رد و پای روزبه چشمی در گل های تیم ملی انگلیس در نیمه نخست کاملا پیداست و بیشتر از اینکه اشتباهات او در نیمه نخست بازی برجسته باشد، تصمیم اشتباه کارلوس کی روش سوال بر انگیز است. استفاده از روزبه چشمی در پست غیر تخصصی آنهم در برابر انگلیس که مدعی قهرمانی در جام جهانی این دوره است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *