بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رشد نهال زندگی ام را به کود مدیونم

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۳:۳۵
کود خانگی

همانطور ک یک انسان نیاز به یک خوراک و غذایی دارد که  قد کشیده و بزرگ شود  از نظر من زندگی ام برای جریان نیاز به پول و مادیات دارد که بنده بعداز شروع کار خود در زمینه کود به این نتیجه رسیدم که پول زندگی  ام را تغییر داد مرا به فردی خوشبخت تبدیل کرد و تمام را به  کود مدیونم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همانطور ک یک انسان نیاز به یک خوراک و غذایی دارد که  قد کشیده و بزرگ شود  از نظر من زندگی ام برای جریان نیاز به پول و مادیات دارد که بنده بعداز شروع کار خود در زمینه کود به این نتیجه رسیدم که پول زندگی  ام را تغییر داد مرا به فردی خوشبخت تبدیل کرد و تمام را به  کود مدیونم.

کود ارگانیک

کود ارگانیک از مدفوع حیوانات اهلی به دست می آید و در زمانهای قدیم نیز استفاده از این کود به دلیل ویژگی که داشته بیشتر بوده است. بهتر است برای خرید کود ارگانیک به روستاها مراجعه کنید زیرا در این مکانها کودهای ارگانیک بهتری به دلیل وجود دام و طیور وجود دارد.

در زمانهای قدیم افرادی که در روستاها زندگی می کردند علاوه بر کشت و برداشت محصولات کشاورزی به پرورش دام نیز مشغول بودند و از هر دو کار به درامد مناسبی می رسیدند و کم کم از فروش فضولات دامی خود به سود بیشتری دست یافتند.

کود مرغی یکی از بهترین کودهای ارگانیک می باشد که به صورت صنعتی نیز تولید می شود که این کود دارای ازت بیشتری نسبت به باقی کودهای ارگانیک موجود در بازار می باشد

بنابراین بهتر است در زمان مصرف آن با توجه به محصول زیر کشت اندازه مناسب از آن را مصرف نمایید که گیاه شما دچار سوختگی نشود.

به دلیل وجود مرغ داریهای بزرگ در کشور این محصول در تناژ بالا به دست می آید که افرادی به این فکر افتاده اند که خط تولید برای بسته بندی و فروش این کود ایجاد کنند. استفاده از کود مرغی در فصل تابستان بسیار بیشتر نسبت به فصلهای دیگر می باشد.

کود خانگی

پرورش سبزیجات نیازمند تجربه و مراقبت بسیار است با این حال شما می توانید با استفاده از کود خانگی آهن برای فلفل موجب افزایش باردهی این گیاه شوید این نوع کود به ویژه برای پرورش فلفل در خانه بسیار مناسب است فلفل یکی از پرطرفدارترین سبزیجات می باشد خیلی از افراد این گیاه را در خانه پرورش می دهند.

به طور کلی کودهایی که برای پرورش فلفل مورد استفاده قرار می گیرند در دو نوع طبیعی و شیمیایی دسته بندی می شوند کودها حاوی مواد شیمیایی هستند که حاصل خیزی خاک را بهبود می بخشند و در نهایت موجب رشد و بهره وری بیش تر گیاه فلفل می شوند.

کود در واقع سلامت گیاه فلفل را از طریق غنی کردن خاک از عناصری که نیاز دارد تضمین می کند سلامت گیاه نشان دهنده سلامت محصول به دست آمده از آن است در نهایت می توان نتیجه گرفت که انتخاب صحیح کود در جهت پرورش فلفل بسیار اهمیت دارد.

کود سولوپتاس

در تهیه ابزارها و موضوعاتی مرتبط با کشت تهیه و خرید کود سولوپتاس بلژیکی امری است که این روزها با توجه به نیاز مبرم کشاورز باب شده که با توجه به زحمات بی شماری که می شوند این عزیزان از بازدهی بالایی برخوردار شوند و در ادامه جامعه سالمتری را داشته باشیم که باز خود این موضوع از عوامل مهم و قابل توجهی است.

لازم به ذکر است که در کشورمان بطور کل جدی گرفته نشده است و به نوعی بازار  به نسبت بکر و جذابی نیز دارد، تا به الان تولید نمونه هایی از نخبگان کشورمان  صورت گرفته که خیلی در معرض تولید انبوه قرار نگرفته و هنوز این مهم از سوی خارج از کشور وارد می شود و به نوعی بخش داخلی خیلی نتایج خوبی را نمی بیند.

در این مورد نیز دیده شده که شرکتهای کارافرینی وارد شده اند و اختراعاتی را داشته اند بمانند کود ورمی کمپوست که از کرمها تهیه می شده است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *