بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت آمادگی مسی در آستانه دیدار آرژانتین و عربستان

آمادگی قابل قبول لیونل مسی برای حضور در اولین دیدار آرژانتین در جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۳
آمادگی قابل قبول لیونل مسی برای حضور در اولین دیدار آرژانتین در جام جهانی

لیونل مسی ستاره آرژانتینی نمی‌خواهد در اولین بازی خود مقابل عربستان با تمام توان به میدان برود و به همین دلیل تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی ستاره آرژانتینی نمی‌خواهد در اولین بازی خود مقابل تیم ملی عربستان با تمام توان به میدان برود و به همین دلیل تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی آرژانتین می تواند نفس راحتی بکشد زیرا اگر پیشامد غیر منتظره‌ای رخ ندهد، لئو مسی قطعا روز سه شنبه در اولین بازی آلبی سلسته در جام جهانی قطر مقابل عربستان قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش‌های رسیده به مارکا، وضعیت لیونل مسی خوب و طبیعی است. کادر مربیگری لیونل اسکالونی هر روز به این موضوع رسیدگی می‌کند اما نمی‌خواهند بیش از حد روی او فشار بیاورند تا دچار مشکل عضلانی نشود. به همین دلیل، فوق ستاره آرژانتینی جمعه و شنبه با توپ تمرین نکرد.

زنگ خطر آن جایی به صدا درآمد که روز شنبه مسی با 10 دقیقه تاخیر زمین تمرین را ترک کرد و سپس به تنهایی و بدون توپ تمرین کرد.

اما مسی خوب است و آرژانتین می تواند نفس راحتی بکشد. لئو آخرین بازی لیگ را با پاری سن ژرمن در روز یکشنبه سیزدهم (مقابل اوسر) قبل از رفتن به اردوی آرژانتین انجام داده بود و بعد از آن در بازی دوستانه مقابل امارات به صورت کامل در زمین حضور داشت.

در تمرین عصر امروز، لئو مسی در کنار بقیه هم‌تیمی‌هایش در حال تمرین بود و حتی برای اولین بار در دوحه تمرینات با توپ خود را آغاز کرد.

مسی نیاز به استراحت داشت و حالا زنگ خطر خاموش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *