بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مادر پوگبا تایید کرد ؛ او دچار آسیب روحی شده است

یئو موریبا : پل پوگبا آرام آرام در حال بهبودی از نظر روانی است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲
پل پوگبا

یئو موریبا، مادر پل پوگبا می‌گوید تصمیم برادر این بازیکن برای اخاذی باعث شده که او دچار آسیب روحی جدی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یئو موریبا، مادر پل پوگبا می‌گوید تصمیم برادر این بازیکن برای اخاذی باعث شده که او دچار آسیب روحی جدی شود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی فرانسه در حالی در مسابقات جام جهانی 2022 قطر حضور خواهد داشت که پوگبا به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در این رقابت‌ها همراهی کند.

این بازیکن که با پایان مهلت قراردادش با منچستریونایتد از این تیم جدا شد، تابستان امسال به یوونتوس پیوست اما تا به حال حتی در یک دیدار رسمی هم با پیراهن این تیم به میدان نرفته است.
او در چند ماه اخیر شرایط سختی را نیز در زندگی خصوصی‌اش تجربه کرد و با ادعاهای عجیب برادرش مبنی بر استفاده از جادو برای آسیب زدن به کیلیان امباپه و مواردی از این دست روبرو شد. حتی کار به جایی رسید که گفته شد برادرش و چند نفر از دوستانش او را دزدیدند تا مبلغی را به عنوان باج دریافت کنند.

مادر این بازیکن در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی در این باره اظهار داشت:

پل آرام آرام در حال بهبودی از نظر روانی است. این اتفاقات تاثیر بدی روی او داشت. او بلافاصله به ما نگفت که دزدیده شده بود. هیچکس و حتی برادرانش از این موضوع خبر نداشتند.

ماتیاس پوگبا پس از این جریان از سوی پلیس بازداشت شد و بسیاری او را مقصر اصلی این اتفاقات می‌دانند اما به نظر می‌رسد که مادر آنها نظر دیگری دارد.

او در این باره گفت:

ماتیاس چنین آدمی نیست، او را هم تهدید کردند. من او را می‌شناسم و حاضرم قسم بخورم. او آدم خوبی است. هر دو پسر من قربانی هستند. من برای ماتیاس هم نگران هستم. او پسر من است و چیزی از جرم و جنایت نمی‌داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *