بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایران – انگلیس ؛ این بازیکن چشم امید کی روش است

مهدی طارمی امید اول گلزنی ایران در برابر انگلیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹
مهدی طارمی امید اول گلزنی ایران در برابر انگلیس

تیم ملی ایران امروز در اولین بازی خود در مرحله گروهی (B) به مصاف تیم ملی انگلیس می رود و امید اولش مهدی طارمی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران امروز در اولین بازی خود در مرحله گروهی (B) به مصاف تیم ملی انگلیس می رود و امید اولش مهدی طارمی خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، این بازی از ساعت 16:30 در استادیوم خلیفه شهر دوحه و با سوت داور برزیلی آغاز می شود. اینبار تنها هدف تیم ملی فوتبال ایران نمایش شایسته و باخت آبرومندانه نیست و در تلاش است دست کم با یک امتیاز میدان را ترک کند تا برای صعود به دور حذفی مسابقات در جام جهانی برای اولین بار یک گام بزرگ بردارد. استراتژی کارلوس کی روش برای این بازی که در مصاحبه ها بازیکنان هم بدان اشاره شده است، کسب یک امتیاز از این بازی و 6 امتیاز از دو بازی بعدی است تا در نهایت تیم ملی با 7 امتیاز به دور بعدی مسابقات صعود کند.

چهار سال پیش و در روسیه اگر مهدی طارمی در ثانیه های پایانی بازی فرصت طلایی در برابر تیم ملی پرتغال را تبدیل به گل می کرد، تیم ملی با نتیجه دو بر یک برنده می شد و به دور دوم مسابقات صعود می کرد اما مهدی طارمی در یک حالت نامتعادل ضربه پای چپ خود به بیرون زد تا یک لحظه همه نفس ها در سینه حبس شود. بعد از چهار سال یک بار دیگر نوک خط حمله تیم ملی با مهدی طارمی به میدان خواهد آمد. مهدی طارمی الان با مهدی طارمی چهار سال پیش تفاوت های زیادی کرده است. نه فقط در کسب تجربه بلکه در شکل بازی. چهار سال پیش موقعیت هایی که مهدی طارمی در جریان بازی از دست می داد، همانند موقعیتی که در دیدار با پرتغال از دست داد، قابل بحث تر از گل هایی بود که می زد اما اکنون به مهاجمی تبدیل شده است که با یک لمس توپ را تبدیل به گل می کند و امروز همه جا صحت از چارچوب شناسی اوست. قرار گرفتن خوب در موقعیت و تبدیل آنها به گل. تازه خوب پنالتی می گیرد و از همه مهمتر موقعیت به خوبی می سازد و به نوعی می توان گفت تبدیل به مهاجم کاملی شده است. این یک شانس بزرگ برای ایران در بازی امروز با انگلیس است و اگر مهدی طارمی در فرم ایده آل باشد حتی از یک موقعیت نصف و نیمه می تواند برای ایران گل بسازد و تیم ملی فوتبال کشورمان را به رویای دیرینه اش برساند؛ صعود از مرحله گروهی در جام جهانی.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *