بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

و اینگونه صندلی های البیت خالی شد + عکس

خالی شدن ورزشگاه البیت پس از شکست تلخ تیم ملی قطر برابر اکوادور

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۰
تیم ملی قطر

شب باشکوه دوحه برای تیم ملی قطر چندان خوش‌یمن نبود و شکست مقابل اکوادور، امید آن‌ها برای صعود به مرحله بعد را کمرنگ کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب باشکوه دوحه برای تیم ملی قطر چندان خوش‌یمن نبود و شکست مقابل تیم ملی اکوادور، امید آن‌ها برای صعود به مرحله بعد را کمرنگ کرد.

به گزارش پارس فوتبال ، دیدار افتتاحیه در تاریخ ادوار جام‌جهانی در دوره‌های مختلف با حضور میزبان رقابت‌ها برگزار می‌شود.

در ۲۱ دوره گذشته، ۱۰ دیدار با حضور میزبان در یک سوی میدان آغاز شده است. تا پیش از امشب هیچگاه تیم میزبان تن به شکست مقابل چشمان هواداران خود نداده بود.

در جام‌جهانی قطر و یازدهمین بازی با حضور میزبان، قطر در استادیوم‌ البیت تن به شکست مقابل اکوادور داد تا خیلی زود هودارانشان از حضور در مرحله بعد ناامید بشوند.

دریافت دو گل خورده در نیمه اول و انجام بازی ضعیف و فاقد نقشه های تهاجمی باعث شد تا هواداران تیم فوتبال قطر خیلی زود از تیم ملی شان ناامید شده و اقدام به ترک ورزشگاه کنند.

تیم ملی قطر

حالا باید منتظر واکنش رسانه ها به نمایش تیمی باشیم که بعد از ماه ها اردو امروز پایین تر از حد انتظار نشان داد و یکی از ضعیف ترین آمار ممکن در حمله به دروازه حریف را ثبت کرد؛ انگار که قطر یک تیم محلی بود و کاملا ناآماده برای اینکه در چنین مقیاسی به رقابت با حریفان خود بپردازد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *