بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماشین خود را از پراید به بنز تبدیل کردم

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۸
کنسرو ماهی

اول پاییز بود که در پشت چراغ قرمز با یک آگهیرو شیشه ماشبن برخوردم که  درخصوص یک شرکت تجاری بود دلا به دریا زدم و تصمیم گرفتم فعالیت خود را با این شرکت  خوش آوازه در زمینه کود آغاز کنم  و در نهایت توانستم پراید خود را  به بنز تبدیل کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اول پاییز بود که در پشت چراغ قرمز با یک آگهیرو شیشه ماشبن برخوردم که  درخصوص یک شرکت تجاری بود دلا به دریا زدم و تصمیم گرفتم فعالیت خود را با این شرکت  خوش آوازه در زمینه کود آغاز کنم  و در نهایت توانستم پراید خود را  به بنز تبدیل کنم.

کنسرو

پيشرفت در صنعت توليد مواد غذايي و كنسرو از جمله مفيدترين و سودمندترين پيشرفت‌ها براي انسان‌ها بود. اهميت اين صنعت در زمان جنگ، قطعي برق و مسافرت‌ها بيشتر نمايان مي‌شود.

اگر شما نيز طرفدار مصرف كنسروجات هستيد، حتما به نكاتي كه در مورد سلامت كنسرو در مقاله ذكر شد در زمان خريد توجه نماييد. همچنين اگر مبتلا به بيماري‌هایی نظیر فشار خون بالا و دیابت مبتلا هستید، حتما جدول ارزش غذایی درج شده روی کنسرو را به دقت بررسی نموده و در استفاده از کنسروها احتیاط کنید.

معمولا افرادي كه بيشتر اهل مطالعه و تحقيق هستند، تا به حال در مورد وجود سمي كشنده در كنسروها مطالبي را خوانده‌اند. در واقع باكتري كلستريديوم بوتولينوم كه به سم كنسرو مشهور است، در برخي كنسروها وجود دارد.

کنسرو

کنسرو ماهی

همان گونه که در بالا نیز اشاره کردیم برای پخت کنسروماهی طرز پخت های متفاوتی موجود می باشد. برای مثال می توان به کنسرو تن ماهی خانگی اشاره کرد که شما نیز می توانید با کمی دقت یک تن ماهی خانگی و سالم را داشته باشید و از طعم آن لذت ببرید.

در این قسمت از مقاله تصمیم داریم که شما را با یکی از روش های پخت تن ماهی خانگی آشنا کنیم. در مرحله اول باید ابتدا ماهی را پوست کنده و سپس ماهی را پاک کنید در مرحله بعد باید تکه های ماهی را به شلی بر روش تابه قرار دهید که فضای بازی در بین این دو نباشد بعد از آن کمی نمک بر روی ماهی ها بریزید و در مرحله آخر درست بعد از این که ماهی ها تغییر رنگ دادند برای مراحل بعدی آماده و سرو می باشد.

کی از نگرانی هی ما برای مصرف غذا های آماده و یا نیمه آماده مضرات آن ها می باشد مانند کنسرو تن ماهی. برای این نوع از کنسرو ها به طور کل دو نوع نگرانی وجود دارد اول جیوه موجود در بدن ماهی تن و در وهله دوم روغن و نمک بالای گوشت این نوع ماهی که البته نگرانی اصلی نیز برای وجود همین جیوه می باشد که برای بدن انسان می تواند خطرناک و در بعضی موارد حتی کشنده نیز باشد.

کنسرو ماهی

کنسرو برگ مو

برای تهیه کنسرو برگ مو ابتدا باید برگ مو را خوب بشویید و بعد در یک آبکش قرار دهید تا کاملا آب اضافه برگها خشک شود، در یک قابلمه جداگانه مقداری آب و سرکه و نمک را بریزید و روی شعله قرار دهید تا بجوش آید و سپس قابلمه را کنار بگذارید.

در قابلمه ای دیگر مقداری آب را بجوش بیاورید و زیر شعله را خاموش کنید و برگهای شسته شده را داخل آن بریزید و درب قابلمه را برای مدت ده دقیقه ببندید تا رنگ برگها کاملا تغییر نماید.

در این هنگام برگها را از آب خارج و اجازه دهید تا سرد شود و بعد در تعداد پنج تا ده تایی به صورت منظم روی هم قرار دهید و به آرامی برگها را رول و داخل شیشه کاملا تمیز و بدون چربی درب دار  قرار دهید.

زمانی که شیشه کاملا از برگ مو پر شد آب، سرکه و نمکی را که آماده کرده بودید و دیگر سرد شده را به آرامی به محتویات شیشه اضافه کنید و در نهایت درب شیشه را محکم ببندید.

برای اطمینان از سلامت ماندن برگها می توان قابلمه ای را پر از آب کرد و بجوش آورد و شیشه را برای زمانی کوتاه داخل آب در حال جوش قرار داد و در نهایت شیشه را خارج و اجازه داد تا خوب سرد شود و حاصل کار را در یخچال یا جایی خنک نگهداری نمود.

کنسرو برگ مو خانگی بدون هیچ افزودنی غیر مجاز و کاملا طبیعی با حفظ کیفیت و خواص برای مدتی بسیار طولانی قابل مصرف است و می توان در زمان مقتضی از این محصول عالی استفاده نمود.

کنسرو برگ مو

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *