بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با پنل در دریایی از پول شناور شوید

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۸
پنل سقفی

میخواهیم در اینجا با حوزه ای شما را آشنا کنیم که مانند دریا در پول شناور شوید طوری که فقط پول و ثروت را ببینید این پیشنهادی است که نتیجه داده پس برای آشنایی بیشتر با حوزه انواع پنل تا آخر همراه ما باشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میخواهیم در اینجا با حوزه ای شما را آشنا کنیم که مانند دریا در پول شناور شوید طوری که فقط پول و ثروت را ببینید این پیشنهادی است که نتیجه داده پس برای آشنایی بیشتر با حوزه انواع پنل تا آخر همراه ما باشید.

پنل رادیاتور

رادیاتور پنل فولادی، یکی از انواع پنل رادیاتور گرمایشی است.

این رادیاتور از قدیمی ترین و متداول ترین روش های انتقال حرارت و تامین گرمای محیط های اداری و مسکونی از سالیان گذشته تاکنون است.

قیمت رادیاتور پنلی فولادی با بهترین برندها و گارانتی معتبر به علت مقرون به صرفه بودن از مدل آلومینیومی بسیار پر طرفدار تر می باشد. رادیاتورهای ارائه شده تنوع بالایی دارند و می توانید نسبت به نوع کاربرد بهترین انواع رادیاتور را با سایز و اندازه های گوناگون و اندازه های متنوع خریداری نمایید.

این مرکز هم چنین قیمت های بهینه و باورنکردنی برای مشتریان در نظر گرفته است و رادیاتورها را از کارخانه سازنده به صورت مستقیم روانه بازار می‌کند، فروش اینترنتی رادیاتور نیز از طریق وب سایت ها و مراکز فروشی اینترنتی انجام می شود.

پنل رادیاتور

پنل روکار

پنل های سقفی در واقع تجهیزات جدید و مدرنی می باشند که برای طراحی و نورپردازی محیطی کاربرد دارند از جمله پرفروش ترین نوع این محصول در سال های اخیر پنل روکار سه حالته سنسوردار است.

این محصول کاملا با برق شهری همخوانی داشته و میزان ولتاژ ورودی آن 220 ولت در نظر گرفته شده است، با اطمینان خاطر می توانید پنل های سقفی را تهیه نماید. این محصول کاملا کم مصرف بوده و به همین دلیل تاثیر بسزایی در میزان هزینه های مصرف برق دارد و در ایجاد فضایی زیبا و شیک به شما کمک می کند.

از مهمترین عواملی که این محصول را در میان مردم محبوب ساخته است نورپردازی کاملا ایده آل بوده و در واقع می توان گفت این محصول هیچگونه سایه ای ایجاد نمی کند، در نتیجه اجسام در بالاترین کیفیت دیده می شوند.

پنل روکار

پنل سقفی

این پنل سقفی دارای تنوع بسیاری در طیف نوری است و می توان به صورت دو رنگ نیز آن را یافت که پرطرفدار ترین رنگ های انتخاب شده عبارتند از:

داخل صورتی بیرون سفید

داخل آفتابی بیرون سفید

تنوع رنگی در پنل سقفی روکار سه حالته سبب شده است تا هر نوع طیف سلیقه ای را پوشش داده و موجب شده تا به راحتی بتوانید در انتخاب این محصول متناسب با محیط خود بپردازید. در فرآیند ساخت این محصول از هیچگونه جیوه ای استفاده نشده است و کاملا دوستدار طبیعت می باشد و در مقایسه با دیگر ابزار و وسایل روشنایی گرمای بسیار ناچیزی تولید می کند. کی از ویژگی های مهم در استفاده از پنل سقفی روکار سنسوردار این است که برای نصب آن نیازی نیست تا حفره یا برشی بر روی سقف ایجاد نمایید زیرا تجهیزات لازم برای استفاده در هنگام نصب بر روی قسمت پشتی محصول و درون محفظه ای قرار دارد.

پنل سقفی

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *