بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش‌بینی زنگا ؛ ایران – هلند در یک هشتم‌نهایی + عکس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۵۲
والتر زنگا

والتر زنگا ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر معتقد است که ایران و انگلیس از گروه دوم جام جهانی بالا خواهند آمد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

والتر زنگا ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر معتقد است که ایران و انگلیس از گروه دوم جام جهانی 2022 بالا خواهند آمد.

به گزارش پارس فوتبال، در آستانه شروع جام جهانی 2022 بازار تحلیل تیم ها و پیش بینی صعود کنندگان به دور حذفی داغ است. یکی از این پیش بینی ها را از سوی والتر زنگا شاهد بودیم. او که میهمان تلفنی شبکه سه بود از احتمال صعود ایران به دور حذفی صحبت کرد.

وقتی از ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینترمیلان خواسته شد که صعود کنندگان از گروه‌های هشتگانه را تعیین کند، او از گروه دوم، انگلیس را به عنوان تیم اول و ایران را به عنوان تیم دوم، شایسته صعود به دور حذفی دانست.

با توجه به پیش بینی صورت گرفته از سوی زنگا، ایران در دور یک هشتم نهایی به هلند خواهد خورد که در صورت تحقق چنین اتفاقی، جذابیت برای فوتبالدوستان به اوج خواهد رسید. زنگا همچنین تیم ملی آرژانتین را قهرمان این دوره از مسابقات جام جهانی دانست.

والتر زنگا

در شرایطی که تیم ملی ایتالیا از رسیدن به جام جهانی قطر بازماند تا جامانده بزرگ این دوره لقب بگیرد، زنگا فینال آرژانتین – فرانسه را پیش بینی کرد. به عقیده او، آرژانتین با غلبه بر فرانسه در فینال، به مقام قهرمانی جام جهانی 2022 دست خواهد یافت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *