بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جالب پیشکسوت فوتبال انگلیس درباره حریف ایران

وین رونی : آمریکا در هر سه بازی شکست می خورد!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۰۴
وین رونی

وین رونی کاپیتان سابق سه شیرها در مصاحبه با خبرنگاران آمریکایی با صراحت اعلام کرد که تیم ملی آمریکا در حد و اندازه های انگلستان نمی باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وین رونی کاپیتان سابق سه شیرها در مصاحبه با خبرنگاران آمریکایی با صراحت اعلام کرد که تیم ملی آمریکا در حد و اندازه های انگلستان نمی باشد.

به گزارش پارس فوتبال، وین رونی آقای گل تاریخ باشگاه منچستریونایتد، در روزهای اخیر درگیر حواشی و جنجال هایی بی پایان، حول محور همبازی سابق خود کریس رونالدو شده و با اظهارات منتقدانه علیه او به تیتر اول رسانه ها راه یافته است.

وین رونی در حال حاضر مربیگری تیم دی سی یونایتد در لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا را بر عهده دارد و حضورش در این کشور سبب شده تا خبرنگاران آمریکایی، نظر او را در مورد رقابت تیم ملی آمریکا و انگلیس در جام جهانی جویا شوند.

اسطوره انگلیسی معتقد است که انگلیسی ها نسبت به آمریکایی ها کاملا برتر هستند. او همچنین مدعی شد که ایالات متحده در حد و اندازه های جام جهانی نیست و در دیدار مقابل ولز و تیم ملی کشورمان ایران، شکست خواهند خورد.

رونی در مصاحبه با USA Today Sports گفت:

برگزاری جام جهانی در زمستان مقداری عجیب است و این قضیه، تورنمنت را غیر قابل پیش بینی می کند. اما با این وجود هیجان انگیز خواهد بود.

این رویداد در دوران تعطیلات لیگ آمریکا برگزار خواهد شد، بنابراین من مشتاقانه منتظر تماشای شاگردانم به عنوان یک طرفدار هستم.

*پیش بینی شما از تقابل انگلستان و آمریکا؟

“برد 4 بر 0 انگلستان! آمریکا تیم خوبی است، آنها بازیکنان خوبی دارند اما بدون هیچگونه بی احترامی باید بگویم که تیم های بهتری نسبت به ایالات متحده در مسابقات وجود دارند.

بهترین راه جهت کسب بهترین نتیجه برای ایالات متحده، تلاش زیاد و سخت شکست خوردن خواهد بود.

در اولین دیدار گروه B رقابت ها، روز یکشنبه تیم ملی انگلستان می بایست در مقابل تیم ملی کشورمان بازی کند و ساعاتی بعد، ایالات متحده آمریکا به مصاف ولز می رود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *